• Thu 6 May 2021 11:05
    479 visningar
    3 svar
    3
    479

    Sommarskor med hjul (heelys?) - Hjälp att välja

    Dottern fyller nio och önskar sig skor med hjul under "som andra har". Jag har utgått från att det är svårt och opraktiskt, men kan tänka mig att gå med på ett par.

    När jag googlar finns allt möjligt. De med hjul bara bak (ett eller flera), de med hjul på rad under sulan, även fram. Det verkar finnas infällbara hjul....

    Hjälp! Vilka är vettiga till en 9-åring som vill ha kul, visa upp sina skor lite i skolan, men framförallt skall kunna använda dem hela dagen för vanlig lek.

    Vad köper ni??

  • Svar på tråden Sommarskor med hjul (heelys?) - Hjälp att välja
  • Thu 6 May 2021 12:06
    #1

    Hon kommer att använda dom 3 ggr ungefär innan de blir stående.

  • Thu 6 May 2021 12:07
    #2

    Så om du tror att hon kommer att kunna/vilja använda dom som vardagliga lekskor så behöver du tänka om. Köp dom som leksak men inte i egenskap av vanliga sommarskor.

  • Thu 6 May 2021 12:25
    #3
    Drottningen1970 skrev 2021-05-06 12:06:14 följande:
    Hon kommer att använda dom 3 ggr ungefär innan de blir stående.
    Drottningen1970 skrev 2021-05-06 12:07:43 följande:
    Så om du tror att hon kommer att kunna/vilja använda dom som vardagliga lekskor så behöver du tänka om. Köp dom som leksak men inte i egenskap av vanliga sommarskor.

    Det var väl det jag tänkte, men jag trodde att det kanske finns skor där man kan vika undan hjulen och använda som helt vanliga skor efter den tredje dagen när hjulen är i vägen?

    Som leksak... Antar jag att billigast möjligt duger, men vet fortfarande inte om det "ska" vara hjul bara bak eller fram också.
Svar på tråden Sommarskor med hjul (heelys?) - Hjälp att välja