• Underbaraälskade

    Lufttrycksvibrator

    Vi undrar om vi kan få hjälp med vilken Lufttrycksvibrator vi ska köpa,finns ju hur många som helst att välja mellan och själv har jag ingen erfarenhet!
    Gubben ska beställa en penispump och jag vill prova en Lufttrycksvibrator! Glad

    Tips och trix samt någon som vet vad som funkar bäst mottages tacksamt.

  • Svar på tråden Lufttrycksvibrator
  • Anonym (!)

    Womanizer!!! Gudomlig. Dyrare men bättre än Satisfyer, som jag tyckte gav liknande men inte lika stark effekt.

  • Anonym (Oklart!)

    Jag slängde ner 3 modeller i kundkorgen nu på rean och tyckte de var rätt lika varandra.

    En Satisfyer Pro 2 Next Generation var absolut bra. Köpte också en Satisfyer Pro G-spot Rabbit som ju var bra, men personligen skulle jag nog rekommendera en vanlig rabbit.

    Båda anses "tysta", men det tyckte jag inte.

    Grejen med leksaker är ju ofta att det tar ett tag innan man lär sig vad man gillar och det kan vara väldigt små skillnader som ger olika resultat.... Så man får testa sig fram.

  • Underbaraälskade
    Anonym (!) skrev 2021-05-06 21:16:13 följande:

    Womanizer!!! Gudomlig. Dyrare men bättre än Satisfyer, som jag tyckte gav liknande men inte lika stark effekt.


    Ok! tittade precis på en Lelo Sona.
    Jag har ju aldrig prövat någon men fått väldigt bra och många lovord... 
  • Underbaraälskade
    Anonym (Oklart!) skrev 2021-05-06 21:16:36 följande:

    Jag slängde ner 3 modeller i kundkorgen nu på rean och tyckte de var rätt lika varandra.

    En Satisfyer Pro 2 Next Generation var absolut bra. Köpte också en Satisfyer Pro G-spot Rabbit som ju var bra, men personligen skulle jag nog rekommendera en vanlig rabbit.

    Båda anses "tysta", men det tyckte jag inte.

    Grejen med leksaker är ju ofta att det tar ett tag innan man lär sig vad man gillar och det kan vara väldigt små skillnader som ger olika resultat.... Så man får testa sig fram.


    Rea!? Vart då?
    Dildosar behöver jag knappast fler Drömmer men en lufttrycksvibrator SKA jag bara ha en,och bra ska den vara....  {#emotions_dlg.djavulsk}
    Öva med den så jag lär mig gör jag ju mer än gärna,,  Kyss
  • Anonym (Bra)
    Underbaraälskade skrev 2021-05-06 21:35:28 följande:

    Ok! tittade precis på en Lelo Sona.

    Jag har ju aldrig prövat någon men fått väldigt bra och många lovord... 


    Jag har Lelo Sona 2 Cruise. Den är jättebra.
  • Underbaraälskade
    Anonym (Bra) skrev 2021-05-06 21:43:20 följande:
    Jag har Lelo Sona 2 Cruise. Den är jättebra.
    Ja det verkar kunna bli en sån,den leder än så länge iaf. Det var iofs inte Cruisen jag kollade på men en Sona. Ser lika ut på bilderna fast bättre resektioner. 
  • Underbaraälskade
    Anonym (Bra) skrev 2021-05-06 21:43:20 följande:
    Jag har Lelo Sona 2 Cruise. Den är jättebra.
    Ja det verkar kunna bli en sån,den leder än så länge iaf. Det var iofs inte Cruisen jag kollade på men en Sona. Ser lika ut på bilderna fast bättre recensioner . 
  • Anonym (Man)

    Köpte en Satisfyer Pro 2 Next Generation till min tjej. Hon beskriver den som 100 procentig. Hon har iofs inte provat någon annan liknande variant men jag skulle säga att den är prisvärd. Tyst, ja det går väl att diskutera men den låter inte jättehögt.

    Köp en sådan för under 300 spänn. Gillar du idén så kan du köpa en lyxigare variant sedan. Happy orgasming!

  • Anonym (Peter)

    Nu gällde ju tråden lufttrycksvibrator, men om ni inte redan har en bör ni absolut också kolla in en bra Magic Wand. Skön för er båda, inte minst med de tillbehör som man kan sätta på!

  • Anonym (Oklart!)

    Det var en hel del nedsatt på m-shop häromdagen/veckan.

    Och då passade jag på.

    Personligen köper jag inte en dyr pryl det första jag gör... Just för att det är en fråga om smak.

Svar på tråden Lufttrycksvibrator