• SynthiaGD

    Killar som kissar utanför när de sitter?

    Stämmer det att killar kan kissa utanför när de sitter?
    Har hört att om man sitter för långt ner med rumpan på sätet och inte särar tillräckligt på benen så kissar man typ mellan sitsen och toalettstolen. 
    inte så att snoppen ligger på benet men den pekar inte heller rakt ner.
    hörde av nån som kissat ner sig själv på det sättet
    någon som varit med om?

    otroligt roligt om det är sant

  • Svar på tråden Killar som kissar utanför när de sitter?
  • Sid

    What? Tungan ute

    Jag tror inte att det du beskriver är i enighet med fysiska lagar, du får gärna be personen som påstår att det var så han kissade ner sig om ett förtydligande och återkomma här.. 
    Alltså, våran utrustning hänger ju ner när vi sitter och gravitationen gör ju resten av jobbet,, 

  • DirtyFantasy

    Ska man kissa sittandes måste man hålla ner grenen med handen, annars kmr det skjuta så hårt mot toatanken att det kmr att skvätta överallt och därav upp till toasitsen och utanför.

    Det blir samma effekt som när du öppnar kranen i vasken och vattnet träffa bottnen och det fördelas i en rund ring.

    Så en kille sitter ner och kissa men det kmr utanför får man säga till han att hålla den nere med handen.

  • Godisbuske

    Bara kvinnor och yngre pojkar sitter ner. En man står upp. Om män sitter ner klassas de som pojkar eller kvinnor.

  • DirtyFantasy

    Du menar att det är manligt att skita ner toan och eventuellt golvet?

    Det är faktiskt äckligt att stå upp och kissa inomhus, och resonera "jag är pricksäker" är idiotiskt, oavsett hur bra du är på att hålla strålen så kmr det alltid nått litet stänk även om så nära mikroskopiskt, men över tid blir det väldigt snuskigt.

    Jag tycker det är rent patetiskt att hänvisa olika beteende till vara manligt eller inte.

  • Pilsner
    Godisbuske skrev 2021-05-07 16:30:01 följande:

    Bara kvinnor och yngre pojkar sitter ner. En man står upp. Om män sitter ner klassas de som pojkar eller kvinnor.


    Jag brukar sitta ner för nummer 2, då även nummer 1 sker.
  • SynthiaGD
    DirtyFantasy skrev 2021-05-07 16:21:46 följande:

    Ska man kissa sittandes måste man hålla ner grenen med handen, annars kmr det skjuta så hårt mot toatanken att det kmr att skvätta överallt och därav upp till toasitsen och utanför.

    Det blir samma effekt som när du öppnar kranen i vasken och vattnet träffa bottnen och det fördelas i en rund ring.

    Så en kille sitter ner och kissa men det kmr utanför får man säga till han att hålla den nere med handen.


    ah men geni! det är såklart så det är
  • Drottningen1970
    Godisbuske skrev 2021-05-07 16:30:01 följande:

    Bara kvinnor och yngre pojkar sitter ner. En man står upp. Om män sitter ner klassas de som pojkar eller kvinnor.


    Om manligheten är så skör att det hänger på hur man kissar är det illa.... mycket illa...
Svar på tråden Killar som kissar utanför när de sitter?