• Anonym (What is this)
    Sat 8 May 2021 23:56
    1155 visningar
    19 svar
    19
    1155

    Hur fan ska jag bemöta denna man?

    Jag träffar en man sedan några månader tillbaka, och på sistone har han börjat ge mig lite huvudbry. Han vill ligga med mig och allt, lyckas komma i mig och så.. Men han håller på och "klämmer ihop" mina blygdläppar mitt under samlaget - som om han tyckte jag inte var trång nog, eller som om jag var defekt. Varför gör han så?

    Jag kommer snart inte klara av att ligga med honom mer. Hur bemöta detta nästa gång det händer?

  • Svar på tråden Hur fan ska jag bemöta denna man?
  • Anonym (Femme maskul­inum der das Die)
    Sat 8 May 2021 23:59
    #1

    Han försöker avla sig med dig och vill att pappakornen ska stanna i murren

  • Anonym (My)
    Sat 8 May 2021 23:59
    #2

    Träffa inte honom.Eller fråga vad han håller på med.Markera tydligt.

  • Anonym (Teddy­)
    Sun 9 May 2021 00:01
    #3

    Tycker du det är skönt när han gör så? Om inte så får du säga det. Han är ju ingen envåldshärskare under sexakten. Be honom sluta för att det är obehagligt för dig.

  • Sun 9 May 2021 00:04
    #4
    +1

    Mest troligt gör han det för:

    1) han tycker det är skönt

    2) han tycker det ser sexigt ut

    3) han tror det är skönt för dig

    Du bemöter beteendet genom att fråga honom VARFÖR han gör det, och genom att omedelbart stoppa honom om du upplever det som obehagligt.

  • Anonym (vän)
    Sun 9 May 2021 00:05
    #5
    +1
    Anonym (Teddy) skrev 2021-05-09 00:01:35 följande:

    Tycker du det är skönt när han gör så? Om inte så får du säga det. Han är ju ingen envåldshärskare under sexakten. Be honom sluta för att det är obehagligt för dig.


    absolut stopp!
    alltid svårt med ny partner hitta rätt kommunikation är A och O
  • Anonym (What is this) Trådstartaren
    Sun 9 May 2021 00:07
    #6

    Ok! Tack för svar, vilka bra förslag Ni kommer med!

  • Anonym (K)
    Sun 9 May 2021 00:12
    #7

    Kläm tillbaka, mosa ihop kulorna och stöna lite extra

  • KlantS­murfen
    Sun 9 May 2021 02:04
    #8
    +1
    linani skrev 2021-05-09 00:04:24 följande: #4

    Mest troligt gör han det för:

    1) han tycker det är skönt

    2) han tycker det ser sexigt ut

    3) han tror det är skönt för dig
    Du bemöter beteendet genom att fråga honom VARFÖR han gör det, och genom att omedelbart stoppa honom om du upplever det som obehagligt.


     
  • Sun 9 May 2021 06:14
    #9
    +3

    Det är väl bara att säga åt honom att det inte hjälper att försöka klämma åt fittan, kuken är lika liten ändå.


    Ride it like you stole it
  • Anonym (Göran­)
    Sun 9 May 2021 06:46
    #10
    Studentpappa skrev 2021-05-09 06:14:22 följande:

    Det är väl bara att säga åt honom att det inte hjälper att försöka klämma åt fittan, kuken är lika liten ändå.


    Det var jävligt roligt skrivit.
  • Anonym (What is this) Trådstartaren
    Sun 9 May 2021 09:00
    #11
    Studentpappa skrev 2021-05-09 06:14:22 följande:

    Det är väl bara att säga åt honom att det inte hjälper att försöka klämma åt fittan, kuken är lika liten ändå.


    Hahah Tack för ditt stöd <3 Även om jag inte kommer säga detta :'D
  • Sun 9 May 2021 09:59
    #12

    Lite olika.

    Han kanske inte har så mycket känsel, du blir för blöt eller är lite slapp, eller han liten helt enkelt.

    Han gillar synen.

    Du kanske inte ger mycket ljud ifrån dig, han tror att du knappt känner något, han trycker ihop så att du skall känna mer.

    En tidigare tjej gillat det.

    Om du stör dig på det så fråga honom.

  • Anonym (Naugh­ty40)
    Sun 9 May 2021 10:47
    #13

    Men va? Hade precis som du undrat vad jag just varit med om? Haha... vad skumt. Har jag aldrig varit med om att någon gjort och då har jag ändå hunnit ligga lite under åren. Du får ju helt enkelt fråga honom rakt ut vad han sysslar med? Hade han svarat att det var för att jag var slapp hade jag nog vandrat vidare...

  • Anonym (What is this) Trådstartaren
    Sun 9 May 2021 10:57
    #14
    Anonym (Naughty40) skrev 2021-05-09 10:47:02 följande:

    Men va? Hade precis som du undrat vad jag just varit med om? Haha... vad skumt. Har jag aldrig varit med om att någon gjort och då har jag ändå hunnit ligga lite under åren. Du får ju helt enkelt fråga honom rakt ut vad han sysslar med? Hade han svarat att det var för att jag var slapp hade jag nog vandrat vidare...


    Ja, detta kändes lite ovanligt kan jag lova!!

    Yes, Du har rätt, jag kommer gå vidare om han säger rakt ut att han gör så för att jag är slapp. Det blir "no comments" från min sida. Istället bara tacka för mig.
  • Sun 9 May 2021 13:56
    #15
    +1

    Jag skulle tro att han är frusen om dicken helt enkelt. Det drar väl kallt och han sveper om sig.

    Kan också vara så att dicken är hans lilla superhjälte och han sveper manteln om den.

  • Anonym (J)
    Mon 10 May 2021 13:08
    #16

    Följer.

  • Anonym (What is this) Trådstartaren
    Mon 10 May 2021 13:44
    #17
    Anonym (J) skrev 2021-05-10 13:08:13 följande:

    Följer.


    För tillfället finns här inte mycket att "följa". Han verkar ha slutat höra av sig eller något. Han hade under lång tid hoppats på en unge med mig, då jag ser ganska bra ut enligt honom själv, och han har sagt att han älskar min kropp, trots att jag är en planka med smala ben. Jag tror att jag "svek" honom sist när jag var hemma hos honom i lägenheten för några dagar sedan.

    Han hoppades på såå mycket med mig, och jag sa mitt under smek att det här är så underbart, att jag älskar detta, & detta är orsaken till att jag kommit hit (till honom). Jag tror att han tror att jag bara var ute efter sex. Kanske därför han gav mig ett "tjuvnyp" (bokstavligt talat), bara 20 minuter senare, och klämde ihop mina blygdläppar sådär för att sätta mig på plats. Vad vet jag?

    Han kanske är en osäker man och är smått rädd att ganska söta jag sticker till någon bättre än honom? Därför ville han såga min självkänsla bara lite grann så jag inte vågar chansa någon annanstans då jag har en möjlig defekt?? (Enligt honom) Men snäll som jag är så skrev jag ett brev till honom och skickade i brevlådan, där det stod att han är den bästa och sexigaste, och jag lovar att inte tappa intresset för honom (och långt tidigare hade jag redan lovat honom att jag ska födda honom ett barn, att han inte behöver tveka på mig utan får känna tillit). Jag ville bemöta hans reaktion med kärlek och observera vad som händer nu, för han är troligtvis bara rädd att jag lämnar honom till slut! Men jag kommer alltså inte lämna. Jag är seriös i mina relationer, framtills att han lämnar mig en endaste gång. Då ges inga chanser på nytt.

    Det snälla brevet där det stod att jag lovar att inte tappa intresset postades i fredags, då jag såg honom i torsdags sist. Han borde ha fått brevet idag, eller så får han brevet från mig imorgon. Men ännu har han inte ens hört av sig till mig :(
  • Anonym (manne­n)
    Wed 14 Jul 2021 19:01
    #18

    Det finns ett uttryck- som att vifta med en keps i Tingstadstunneln.

    Tror att det är det som är grejen här.

    Slappa kvinnor är lika attraktiva som små snoppar i sängen. Dock fungerar ju det kanske med en liten snopp och en snippa som inte rullat runt för mycket. Något för alla kvinnor att tänka på innan de åker på snoppkarusellen.

  • Anonym (Jo)
    Wed 14 Jul 2021 19:02
    #19
    Studentpappa skrev 2021-05-09 06:14:22 följande:
    Det är väl bara att säga åt honom att det inte hjälper att försöka klämma åt fittan, kuken är lika liten ändå.
    Glad
Svar på tråden Hur fan ska jag bemöta denna man?