• Anonym (Megaman5566)

    Fisting?

    Hej, har precis träffat en tjej säger att hon gillar fisting? Är lite nytt för mig... Hur gör man och är det vanligt att tjejer gillar det?

  • Svar på tråden Fisting?
  • Anonym (UrkBURK)

    Börja med att pulla ett finger, tillför sedan fler fingrar och lite glidmedel, sedan lirkar du bara in näven. 

    Personligen har jag varit med om detta, men är absolut inget jag uppskattar. Dessa typer av kvinnor tenderar även inte vara speciellt trånga, utan mer som att ligga med en hink. 

  • MrLu

    Det är bara att börja försiktigt och använd mycket glidmedel.

    Ta det lugnt så ska du se att det funkar.

    Är en häftig upplevelse att se handen försvinna.

  • QueenInTheDark

    Jag har velat prova men svimmar av smärta varje gång trots att det är under lång tid, tålamod, försiktighet. De svartar. Jag har också vaknat upp och undrat var jag är nånstans så de passar inte mig men ordentligt nyfiken

  • Freddie K

    Jag vill ha en trång tjej så fisting är inget för mig, även om jag har relativt små händer.


    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Vila365
    QueenInTheDark skrev 2021-05-30 14:37:43 följande:

    Jag har velat prova men svimmar av smärta varje gång trots att det är under lång tid, tålamod, försiktighet. De svartar. Jag har också vaknat upp och undrat var jag är nånstans så de passar inte mig men ordentligt nyfiken


    Ja, det är väldigt spännande.. Vill gärna hitta en tjej att prova det med. Tålamod, glidmedel, stora leksaker och mera tålamod.. Övning ger färdighet.. Det är som du säker väldigt spännande och är också väldigt nyfiken..
  • Sofiaan

    Jag har provat det med en kvinna , tog väldigt långtid men tillslut så hade hon hela handen inne i mig. Använde dock inget glid utan naturligt glid från mig. 

  • Anonym (Mia)
    Sofiaan skrev 2023-12-14 10:18:12 följande:

    Jag har provat det med en kvinna , tog väldigt långtid men tillslut så hade hon hela handen inne i mig. Använde dock inget glid utan naturligt glid från mig. 


    Låter väldigt skönt.

    Nyfiken på hur ni tog er fram tillsammans hela vägen...
  • Sofiaan

    Vi satt och pratade bara , det var inget planerat utan det var hon som hon bara frågade rakt ut om jag ville prova , kändes konstigt, jag är inte bi men men okej tänkte , har ju haft tankar men det slutade med tankar och fantasier.. 
    Hur som helst så mycket smek runt om och jag halvsatt Upp , hon smekte och förde in ett finger och pratade nästa hela tiden så jag skulle ha annat att tänka på och det funkade ..

  • Anonym (Fia)
    Anonym (Megaman5566) skrev 2021-05-09 02:29:38 följande:
    Fisting?

    Hej, har precis träffat en tjej säger att hon gillar fisting? Är lite nytt för mig... Hur gör man och är det vanligt att tjejer gillar det?


    Googla så hittar du metoden med att göra som en kanot med handen med tummen i mitten. Glidmedel är bra, behövs inte alltid.

    Jag är ett stort fan av fisting, finns inget som ger mig så kraftiga orgasmer som det. Så att jag svimmar under kort tid faktiskt. Verkar inte ha så mkt att göra med storleken, får höra att jag är trång vilket jag tror beror på mkt muskler där. 

    Om det är vanligt...nej, vissa gillar det, vissa ibland. Det är lite ovanligt. Kräver att man är riktigt upphetsad, fittan blir ju större då. Har gjort det några ggr på tjejer, det är häftigt.
  • Anonym (Mia)
    Sofiaan skrev 2023-12-14 10:39:20 följande:

    Vi satt och pratade bara , det var inget planerat utan det var hon som hon bara frågade rakt ut om jag ville prova , kändes konstigt, jag är inte bi men men okej tänkte , har ju haft tankar men det slutade med tankar och fantasier.. 
    Hur som helst så mycket smek runt om och jag halvsatt Upp , hon smekte och förde in ett finger och pratade nästa hela tiden så jag skulle ha annat att tänka på och det funkade ..


    Detta har jag längtat efter att få uppleva länge, blir så glad att höra att någon tänker likadant och gör det.

    Hur utforskar ni vidare? Har du fistat henne eller ska du få det? Är hon erfaren att ge och ta emot?
Svar på tråden Fisting?