• Anonym (whatiswrongwiththisguy)

    Män som tror att man är intresserad bara för

    att man är glad, social och trevlig. Är du också trött på dom?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män som tror att man är intresserad bara för
  • Anonym (Ann)

    Nej, inte speciellt. De flesta vet hur man tar ett nej.

  • Anonym (Q)

    Nej, män har ofta svårt att se skillnad, kan killarna ta ett nej så inga problem.

  • Pinnen2

    När jag var yngre kunde jag tro att kvinnor var intresserade för att de var trevliga och log mot mig. Det beteendet var nytt för mig så därför tolkade jag det som intresse från deras sida. Nu har jag lärt mig.

  • Anonym (Ann)
    Pinnen2 skrev 2021-05-09 12:55:14 följande:

    När jag var yngre kunde jag tro att kvinnor var intresserade för att de var trevliga och log mot mig. Det beteendet var nytt för mig så därför tolkade jag det som intresse från deras sida. Nu har jag lärt mig.


    Det är trots allt det viktiga, att man lär sig av sina misstag.
  • Anonym (Re)

    Jag är man, men skulle nog säga att jag tänker annorlunda. Jag utgår från att ingen är intresserad av mig, oavsett om de är trevliga eller inte. Nackdelen är väl att jag eventuellt missat om någon kvinna faktiskt skulle ha en riktigt intresse, vilken jag visserligen inte tror har hänt. Men samtidigt har jag ju inte behövt göra någon kvinna obekväm bara för att hon är trevlig.

  • Anonym (san)

    Det har mycket att göra med att dom flesta män inte får så mycket komplimanger etc från kvinnor generellt, så när någon kvinna är trevlig så får det en att tro att hon är intresserad. 

  • Anonym (Nope)

    Jag är glad så länge män visar intresse även om de misstolkar mig ibland.

  • Anonym (A)
    Anonym (san) skrev 2021-05-09 15:05:27 följande:
    Det har mycket att göra med att dom flesta män inte får så mycket komplimanger etc från kvinnor generellt, så när någon kvinna är trevlig så får det en att tro att hon är intresserad. 
    Så kan det vara
  • Kungsholmsbo

    Nej, verkligen inte. De flesta kan ta ett nej om det sen blir en fråga. Det är väl värre ett det blir som i Japan. Kom igen nu, vad är problemet??

    Jag är en sån som får rätt mycket uppmärksamhet av män och ändå tycker jag det är helt ok. Folk måste väl få försöka - såklart inom rimlighetens gräns - hur ska vi annars kunna träffa en partner?

  • Anonym (Ointresse)
    Kungsholmsbo skrev 2021-05-09 19:53:14 följande:

    Nej, verkligen inte. De flesta kan ta ett nej om det sen blir en fråga. Det är väl värre ett det blir som i Japan. Kom igen nu, vad är problemet??

    Jag är en sån som får rätt mycket uppmärksamhet av män och ändå tycker jag det är helt ok. Folk måste väl få försöka - såklart inom rimlighetens gräns - hur ska vi annars kunna träffa en partner?


    Och är jag osynliga mannen.
Svar på tråden Män som tror att man är intresserad bara för