• Narocq

    Vad gör jag?

    Hejsan.

    Jag har ett litet dilemma som jag ser det, har delad vårdnad med mitt ex & ja hon har ett mindre handikap vilket gör att hon inte alltid tänker som oss andra.

    Men iaf så har vi vår grabb 2 veckor var & ja jag tycker det ska vara struktur & ordning i uppfostran. Tex att man äter inte godis mitt i vecka ofta & att om man gör mat ja då får barnet allt äta ordentligt (mat som vi vet han gillar).

    Men problemet ligger i att jag kan inget säga om något för då blir man dum förklarad av mitt ex & hennes mamma.
    Jag sa till om detta om godis i veckan senast förra veckan & då fick jag bara till svar, att ja men jag kompromissar med mycket annat.

    Grabben säger håll käften till oss när han blir sur & han är bara 7, svaret man får är asch va du är löjlig när man säger ifrån.

    Vad gör man, för efter 2 veckor hos mamma ja då känns det som man får börja om igen med att få han att förstå att så vill jag inte ha det & jag blir den tråkiga eftersom jag har regler & struktur.

    Jag har försökt att prata med henne flera gånger & jag blir alltid boven så det svaret behöver jag inte.
    Vad gör man?

    Mvh
    Fustrerad pappa.

Svar på tråden Vad gör jag?