• Soffans

    Kemisk Graviditet - hur långt från att plusset försvann till blödning?

    Hej, 

    Misstänker en kemisk graviditet då jag 1 dag innan BIM och på BIM hade positiva test på RFSU stickorna (även om de var ganska svaga) och idag så är strecket så svagt att det nästan inte går att se och jag hade nog inte tolkat det som positivt om det inte vore för att det varit positivt innan. 


    Är tidigt så har inte haft så mycket symptom mer än trötthet och lite dragningar i livmodern men är svårt att uttala sig om symptomen har gått ner också. Men ingen blödning. 


    Ni som har har varit med om kemisk graviditet, hur lång tid tog det från att ert plus försvann till att ni blödde / fick "mens"?

  • Svar på tråden Kemisk Graviditet - hur långt från att plusset försvann till blödning?
  • lilly439

    För min del kom min mens på vanlig mensdag, lite senare på kvällen men rätt dag trots allt. Då hade jag fått positiva test två dagar innan. Både stickor med väldigt svaga streck men också ett Clearblue Digitalt som klart och tydligt sa "GRAVID 1-2".

    Men nej, sen kom den rejäla blödningen på mensdagen :| Och därefter hade jag svaga streck fortfarande i en-två dagar men sedan försvann dem.

Svar på tråden Kemisk Graviditet - hur långt från att plusset försvann till blödning?