• Anonym (Anonym)

Operera underlivet?

Ni som har förminskat era inre blygdläppar. Hur går man tillväga? Hur ser processen ut? Har ni mindre känsel efter operationen eller är det likadant som innan? Är ni nöjda med resultatet?

Tacksam för svar.

• Svar på tråden Operera underlivet?
  • Anonym (Migdalia)

Varför vill du göra det hur stora är dem

Har aldrig gjort det för har streckfitta men har en tjejkompis som jag gick med innan Corona tiden. Du kontaktar exempelvis strandkliniken finns en latino läkte där en kvinna som är bra. Du går först dit och visar upp down stairs betalar 500 spänn avtalar tid går tillbaka betalar 18 lax och gör det under lokalbedövning känns ingenting alls öht enligt kompis.

Efteråt får du inte använda henne på några veckor då det kan göra ont och du är sydd. Resultatet är fint och livslångt. Min vän är så nöjd. Ser helt annorlunda ut nu än det gjorde innan (vi spelar padel och känt varandra sjutti elva år så vet hur odjuret såg ut innan).

• Anonym (Kulla gulla)

Jag fick mina fixade av landstinget/regionen. Jag hade en knöl slidan så de tyckte att de lika gärna kunde fixa det andra samtidigt. Helt fantastiskt att få bort skiten som bara skavde. Känseln är samma som förut. Med det jag vet nu hade jag lätt betalat för ingreppet på privatklinik om jag inte haft tur och råkade få det gratis.

• Anonym (Travolta)

Ja man kanske skulle ta och göra en pungförminskning. Den är ju bara i vägen för det mesta. Speciellt när man cyklar men även om man måste sitta trångt med benen ihop på till exempel tunnelbanan.

• Anonym (Äldre dam)

Men hur blir det sen i klimakteriet när de inre blygdläpparna krymper igen?

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Äldre dam) skrev 2021-05-11 19:50:00 följande:

Men hur blir det sen i klimakteriet när de inre blygdläpparna krymper igen?

Det undrar jag med?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Kulla gulla) skrev 2021-05-11 11:12:06 följande:

Jag fick mina fixade av landstinget/regionen. Jag hade en knöl slidan så de tyckte att de lika gärna kunde fixa det andra samtidigt. Helt fantastiskt att få bort skiten som bara skavde. Känseln är samma som förut. Med det jag vet nu hade jag lätt betalat för ingreppet på privatklinik om jag inte haft tur och råkade få det gratis.

Har hört att landstinget inte riktigt tänker på att det ska se bra ut utan de bara kortar mer & skiteri i hur det ser ut? Hur blev dina! Är de raka? Är de innanför de yttre blygdläpparna?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Migdalia) skrev 2021-05-11 11:03:31 följande:

Varför vill du göra det hur stora är dem

Har aldrig gjort det för har streckfitta men har en tjejkompis som jag gick med innan Corona tiden. Du kontaktar exempelvis strandkliniken finns en latino läkte där en kvinna som är bra. Du går först dit och visar upp down stairs betalar 500 spänn avtalar tid går tillbaka betalar 18 lax och gör det under lokalbedövning känns ingenting alls öht enligt kompis.

Efteråt får du inte använda henne på några veckor då det kan göra ont och du är sydd. Resultatet är fint och livslångt. Min vän är så nöjd. Ser helt annorlunda ut nu än det gjorde innan (vi spelar padel och känt varandra sjutti elva år så vet hur odjuret såg ut innan).

De skaver, fastnar när jag har string, gör så himla ont.

Vad kul att hon blev nöjd! Hoppas det går lika bra för mig :))
  • Anonym (Kulla gulla)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-05-13 00:55:15 följande:

Har hört att landstinget inte riktigt tänker på att det ska se bra ut utan de bara kortar mer & skiteri i hur det ser ut? Hur blev dina! Är de raka? Är de innanför de yttre blygdläpparna?

Det blev hur bra som helst. Operationen gjordes på ett sjukhus i en av våra större städer.
  • Anonym (Anonym)

Jag bor i en ganska liten stad. Ska jag kanske satsa på att åka till Sthlm eller liknande?

• Anonym (Minu)

Jag har inte gjort det själv men min bästa vän har gjort det. Hon skulle nog inte rekommendera det då hon fortfarande har nedsatt känsel (trots att det var ungefär 3 år sedan hon gjorde det) och läkningstiden var lång och jobbig. Varför vill du göra det? Är det av estetiska skäl eller har du mycket ont i dem? Om det är det förstnämnda skulle jag verkligen tänka om.

Svar på tråden Operera underlivet?