• Anonym (Slut med onani, YES)

    Jag har äntligen lyckats sluta onanera!!!

    Hej FL!

    Jag är en tjej i 20-årsålder som hade ett onani-beroende för inte alls länge sen. Så fort jag la mig på mage i sängen och läste ur skolboken, så dröjde det inte länge förrän jag började pilla på mig själv i samma ställning och låg ner och läste i. En onani-omgång kunde ta upp till 30 minuter och det blev gärna några omgångar varje dag (!).

    Sedan råkade jag ha min korsett på mig under en av de gångerna (jag sket i att ta av den som jag annars alltid brukar göra). Och när jag började pilla på mig själv, och sen fick jag orgasm med korsetten på, så var orgasmen bara 1/5 så stark som normalt på grund av försämrat blodflöde. Dagen därpå ville jag ha orgasm igen, men återigen blev styrkan på orgasmen låg med korsett på. Så tillslut skiter kroppen fullständigt i att vilja ha orgasm igen! Så nu vet ni hur man kan lösa onani-beroendet, tjejer där ute!! Lycka till

  • Svar på tråden Jag har äntligen lyckats sluta onanera!!!
  • Jonnynilsson

    Ja beroenden är aldrig bra. Lagom är bäst.

  • Anonym (I)

    Har svårt att sluta onanera. Märker att det tyvärr gjort det svårare att komma under sex med min sambo. I perioder då jag onanerar mindre kommer jag enklare, men det är sällan jag har perioder

  • Anonym (Beroende?)

    Att vilja få orgasm lite då och då låter iofs inte som ett beroende, det låter snarare ganska sunt.

  • Jonnynilsson
    Anonym (Beroende?) skrev 2021-05-11 19:19:41 följande:

    Att vilja få orgasm lite då och då låter iofs inte som ett beroende, det låter snarare ganska sunt.


    Ja TS onanerade ju ett par timmar varje dag. Det tycker jag är väl mycket.
  • Anonym (fel korsett)

    Jag är mer orolig för att du har på dig en korsett som snörar av blodflödet. Det ska korsetter inte göra. Det KAN korsetter inte göra, om de inte går hela vägen genom magen och in i ryggen.

  • Anonym (Slut med onani, YES)
    Anonym (fel korsett) skrev 2021-05-11 20:51:41 följande:

    Jag är mer orolig för att du har på dig en korsett som snörar av blodflödet. Det ska korsetter inte göra. Det KAN korsetter inte göra, om de inte går hela vägen genom magen och in i ryggen.


    Tack för tipset! Men det är ingen fara, den sitter inte för hårt! Men orgasmen blev ändå vääldigt svag med den på. Trots att den sitter lagom hårt!!
  • Hotelliggaren
    Anonym (fel korsett) skrev 2021-05-11 20:51:41 följande:

    Jag är mer orolig för att du har på dig en korsett som snörar av blodflödet. Det ska korsetter inte göra. Det KAN korsetter inte göra, om de inte går hela vägen genom magen och in i ryggen.


    Kan ju ha med andning och muskelrörelser att göra... De hämmas ju av korsett.
  • Anonym (Blomman)
    Anonym (I) skrev 2021-05-11 14:36:41 följande:

    Har svårt att sluta onanera. Märker att det tyvärr gjort det svårare att komma under sex med min sambo. I perioder då jag onanerar mindre kommer jag enklare, men det är sällan jag har perioder


    Onanerade mer när jag var yngre även om jag var i förhållande. Nu när jag är äldre föredrar jag ett riktigt ligg alla dagar i veckan.

    Gäller dock att se till att komma själv då, inte bara killen vilket hänt mig ofta. Men fel kille då...
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Beroende?) skrev 2021-05-11 19:19:41 följande:

    Att vilja få orgasm lite då och då låter iofs inte som ett beroende, det låter snarare ganska sunt.


    För män är det mer än sunt, då ejakulation motverkar både prostatit och prostatacancer. Jag har en lindrig prostatit och vid undersökningen rådde min läkare, en snygg ung blondin, mig att masturbera ett par dagar i veckan... och gärna använda hjälpmedel för att försöka göra orgasmerna så kraftiga som möjligt. Jag höll på att svälja tungan... Förvånad
Svar på tråden Jag har äntligen lyckats sluta onanera!!!