• erikaABC

    Vilka är bäst, William / Kate eller Harry / Meghan

    Vilka tycker du bäst om :
    William / Kate eller Harry / Meghan

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka är bäst, William / Kate eller Harry / Meghan
  • Gameofthrones

    Alla är lika bra,

    Men inte Meghan. Hon förstörde Kungliga familjen. Jag tror som Piers Morgan. Att hon ljuger.

  • Gameofthrones

    Harry is bewitched by Meghan. That's my comment.

  • Anonym (Royal mess)

    Skulle helst välja Harry och Kate. Jag gillar Harry mycket, men Meghan verkar vidrig. William är för intetsägande, medan Kate verkar glad och trevlig. Piers Morgan har hemt rätt i sina åsikter om Meghan.

  • Anonym (Ce)

    Ja Meghan ger verkligen obehagliga vibbar. Väljer alla andra utom henne.

  • Gameofthrones

    William tar sitt yrke på allvar han har skapat det han har fått förtjänat. Kate håller jag med om hon glad alltid leende på läpparna. Tar sin roll på allvar och är Kate i sitt privata som jag tror att William är också.

    Harry har också tagit sin roll på allvar. Men jag tror att han på riktigt fick en tankeställare när Diana dog. Jag tror att han påverkades mer känslomässigt än William.

    Men Meghan gjorde det inte bättre. Hon tryckte på hans knappar mer. Vem vill ge upp sina medaljer det han har kämpat för så länge? Han ville ju inte det från början.

    Jag får bara dåliga vibbar när jag ser henne Meghan.

    Jag gillar Piers Morgan.

  • Gameofthrones

    Meghan förstörde kontakten med bröderna rejält. 

    Jag tror att hon är manipulativ person. Riktig elak. 

  • Anonym (Ee)

    Meghan har troligtvis någon form av störning. Narcissism, psykopati, sociopati. Hon verkar hur som helst otroligt manipulativ och egocentrisk. Harry är antingen en dörrmatta eller bara hjärntvättad av manipulatören. Lätt hänt tyvärr, Meghans typ vet precis hur de ska göra, och särskilt lätt att fastna är det när kärlek och attraktion är inblandat. Detta par känns i alla fall oseriöst, oprofessionellt och rebelliskt. Det är kungligheter, tänker då främst på Harry givetvis, och dessutom vuxna människor vi pratar om men de beter sig som rebelliska tonåringar.

  • Gameofthrones
    Anonym (Ee) skrev 2021-05-22 00:06:26 följande:

    Meghan har troligtvis någon form av störning. Narcissism, psykopati, sociopati. Hon verkar hur som helst otroligt manipulativ och egocentrisk. Harry är antingen en dörrmatta eller bara hjärntvättad av manipulatören. Lätt hänt tyvärr, Meghans typ vet precis hur de ska göra, och särskilt lätt att fastna är det när kärlek och attraktion är inblandat. Detta par känns i alla fall oseriöst, oprofessionellt och rebelliskt. Det är kungligheter, tänker då främst på Harry givetvis, och dessutom vuxna människor vi pratar om men de beter sig som rebelliska tonåringar.


    Hahaha, guu, du tog verkligen orden ur min mun.

    När jag såg Meghan första gången. Fick bara kalla kårar i kroppen. Kanske därför hon inte får bättre jobb? Inom sin bransch som skådis?

    Jag tror inte att han är en dörrmatta. Han är manipulerad av henne. På intervjun med Oprah Winfrey. När han sa att han kände din mammas närvarande. Jag tror att det signaler om Meghan.

    Jag hoppas att sanningen kommer fram. Hon har förstört så mycket för kungliga huset.
Svar på tråden Vilka är bäst, William / Kate eller Harry / Meghan