• Malva78

    samsung s21 126 gb vs 256 gb?

    Jag ska köpa en samsung s21 och den har ingen plats för extra kort till lagring som många andra samsung har. Min fråga är om det räcker med 125 gb eller om det är bbättre med 256 gb? Är det tillräckligt med 125 gb? jag har mycket bilder och en den filmsnuttar. Har iiallafall tiigare upplevt att jag behövt köpa till extra kort för lagring men då har det varit en äldre samsung telefon.

  • Svar på tråden samsung s21 126 gb vs 256 gb?
  • Herrmelin

    Upplevde samma dilemma som dig. Uppgraderade mig från S20+ till en S21+. Jag tog den med 256 GB. Vet inte om det var så nödvändigt nu I efterhand. Du vet bäst själv hur mycket utrymme du behöver. Själv laddar jag över en del till familjealbum (extern hårddisk).

  • gummibjörnen123

    Jag skulle personligen säga att det absolut räcker med 126 gb och blir över. Jag själv har "bara" 64 gb och det räcker mer än väl trots att jag använder mobilen till väldigt mycket, har massa appar, tar jättemånga bilder hela tiden osv. Tror absolut inte man behöver mer än 126 gb, du kommer aldrig använda upp alltihop ändå så det är inte värt det!

Svar på tråden samsung s21 126 gb vs 256 gb?