• Anonym (Foglossning)

Foglossning

Hej 

Är gravid i vecka 5 och undrar om de är möjligt att få foglossning redan? 
    Var och gjorde ett urinprov för att utesluta urinvägsinfektion frågade då läkaren om de ev redan kunde vara foglossning men han sa då att vid foglossning så blöder man kraftigt vet någon i fall detta stämmer ?

• Svar på tråden Foglossning
  • Anonym (Va)

Nu har ni missförstått varandra eller hört fel. Man blöder inte vid foglossning.

• Anonym (H)

Läkaren måste ju ha hört missfall? Man blöder inte vid foglossning

• Anonym (Hm)

Vid foglossning har du ont i bäckenet och det är extremt ovanligt att få det så tidigt. Jag började få mitt omkring v7-8 med fjärde barnet och läkarna trodde mig knappt. Om du har ont i bäckenet kan det bero på problem med ryggen mer än foglossning så här tidigt, om du nu inte haft väldigt svår foglossning vid tidigare graviditeter (vilket jag hade). 

Som tidigare talare så blöder man inte vid foglossning. 

• Anonym (Hm)

Vid foglossning har du ont i bäckenet och det är extremt ovanligt att få det så tidigt. Jag började få mitt omkring v7-8 med fjärde barnet och läkarna trodde mig knappt. Om du har ont i bäckenet kan det bero på problem med ryggen mer än foglossning så här tidigt, om du nu inte haft väldigt svår foglossning vid tidigare graviditeter (vilket jag hade). 

Som tidigare talare så blöder man inte vid foglossning. 

Svar på tråden Foglossning