• Sun 16 May 2021 14:25
    383 visningar
    6 svar
    6
    383

    Clerblue advanced fertilitetsmonitor

    Jag är lite fundersam på om mitt test är trasigt eller så?

    Jag gjorde ett test med min clerblue advanced fertilitetsmonitor och den visade gravid, Så tog ett vanligt clerblue graviditetstest som ska visa ett +, direkt efteråt och det visade negativt. Kan det vara så att min monitor krånglar?????hmm

  • Svar på tråden Clerblue advanced fertilitetsmonitor
  • Sun 16 May 2021 14:36
    #1

    Nej, det är ytterst ovanligt med falska plus. Att det andra visade minus kan helt enkelt bero på att du tog det så snabbt inpå så hcg var för lågt.

  • Sun 16 May 2021 14:57
    #2

    Okej tack för svar! Ska testa igen om nån dag så får jag se vad det visar då :)

  • Sun 16 May 2021 15:48
    #3

    Gör du det. Glad

  • Mon 17 May 2021 11:22
    #4

    Jag fick lite blod igår och idag är det mer. Känns som vanlig mens men ändå inte hmm. Vet inte hur det känns med missfall men, har mensvärk. Ska göra ett test ikväll men Känns inte som man ska ha samma flöde som vid en vanlig mens när man e gravid. Eller??

  • Mon 17 May 2021 13:49
    #5

    Vissa blöder mycket som gravida och det går ändå bra. Det är mer kombinationen med mycket blod, smärta och klumpar som kan tyda på missfall. Du får avvakta och se helt enkelt.

  • Mon 17 May 2021 22:12
    #6

    Okej tack! Men tror inte de är nånting eftersom har tagit 3 test och det var det första som var positiv men dom andra två neg hmm. Men jag ska avvakta och testa om några dagar istället

Svar på tråden Clerblue advanced fertilitetsmonitor