• Anonym (Osäker 82a)

Dominanta kvinnor, finns ni?

Jag har levt ett hyggligt normalt snart 40-årigt liv. I stort sett alla relationer jag haft har min flickvän varit mer eller mindre undergiven. I och med coronan och minskad social aktivitet har min tid på nätforum ökat, även min konsumtion av porr.

Av någon anledning har jag blivit nyfiken på det här med dominanta kvinnor. Ofta framstår de dock på nätet som något sadistiskt lagda där mannen ska förnedras och det här som kallas cuckold verkar vara vanligt.

Är det så den typiskt dominanta kvinnan är?

Det hade varit intressant att träffa en dominant kvinna lite spontant för att se hur jag skulle reagera. Men hur ska jag uppträda för att en kvinna ska förstå mitt "intresse"?

Eftersom ingen jag hittills träffat har visat det minsta dominanta drag gissar jag att jag inte varit ett mål för någon dominant. Eller är det så att det knappt finns några dominanta kvinnor?

Finns det någon här som kan ge tips och råd till en som inte vet hur han skall uttrycka siundergivna sida?

• Svar på tråden Dominanta kvinnor, finns ni?
  • Anonym (Boll)

Har noll sadism i mig och är nog mest undergiven. Men kan ha moments där jag tänder på att teasa mannen, att han är mer passiv och att jag tar för mig av honom. Helst facesitting och att jag styr hur och vad han ska göra.

• Anonym (Osäker 82a)
    Anonym (Boll) skrev 2021-05-19 19:08:31 följande:

Har noll sadism i mig och är nog mest undergiven. Men kan ha moments där jag tänder på att teasa mannen, att han är mer passiv och att jag tar för mig av honom. Helst facesitting och att jag styr hur och vad han ska göra.

Vad härligt att det finns någon med lite mildare inställning. Det är lite det där som får igång mina tankar. Att kvinnan bestämmer vad och när något ska göras. Lite som att hennes ord är min lag eller hur jag ska uttrycka det. Samt att är hennes njutning som det ska vara fokus på, såklart ;)
  • Anonym (Boll)
    Anonym (Osäker 82a) skrev 2021-05-19 19:16:52 följande:

Vad härligt att det finns någon med lite mildare inställning. Det är lite det där som får igång mina tankar. Att kvinnan bestämmer vad och när något ska göras. Lite som att hennes ord är min lag eller hur jag ska uttrycka det. Samt att är hennes njutning som det ska vara fokus på, såklart ;)

Ja när jag är på det här humöret så sätter jag min egen njutning i första rummet men retas och kåtar upp dig rejält så att du vill hoppa på mig men inte får. Eftersom det är jag som är den aktiva och du får snällt ta emot när jag visar, pekar, ber dig eller bara sätter mig över ditt ansikte.
  • Anonym (Osäker 82a)
    Anonym (Boll) skrev 2021-05-19 19:42:13 följande:

Ja när jag är på det här humöret så sätter jag min egen njutning i första rummet men retas och kåtar upp dig rejält så att du vill hoppa på mig men inte får. Eftersom det är jag som är den aktiva och du får snällt ta emot när jag visar, pekar, ber dig eller bara sätter mig över ditt ansikte.

Du verkar veta precis hur en sådan som mig ska behandlas. Med rätt kvinna tror jag att jag skulle kunna bli riktigt duktig på att lyda.

Tänk om facesitting skulle vara en vardagsrutin? :)

Har du alltid haft ett visst behov av att styra? Hur ofta ger du utlopp för det?
  • Anonym (DS)

Ett givet svar kanske, men testa Darkside för att hitta likasinnade att utforska tillsammans med.

Som undergiven kvinna kan jag förstå lockelsen i att vilja vara följsam och behaga sin partner. Det är djupt tillfredställande.

• Anonym (Osäker 82a)
    Anonym (DS) skrev 2021-05-19 20:09:55 följande:

Ett givet svar kanske, men testa Darkside för att hitta likasinnade att utforska tillsammans med.

Som undergiven kvinna kan jag förstå lockelsen i att vilja vara följsam och behaga sin partner. Det är djupt tillfredställande.

Tack för tipset. Jag har tittat in där och kännt att det är lite "för mycket" för mig. Det kanske passar mig bättre om jag lyckas utveckla min undergivenhet lite, men som nybörjare kände jag mig ganska obekväm där trots en del guldkorn.
  • Anonym (Boll)
    Anonym (Osäker 82a) skrev 2021-05-19 19:59:24 följande:

Du verkar veta precis hur en sådan som mig ska behandlas. Med rätt kvinna tror jag att jag skulle kunna bli riktigt duktig på att lyda.

Tänk om facesitting skulle vara en vardagsrutin? :)

Har du alltid haft ett visst behov av att styra? Hur ofta ger du utlopp för det?

Nää inte alltid. Men har med min nuvarande som jag matchar sexuellt väldigt bra med vågat släppa på de flesta spärrarna och låter njutningen styra helt. Vi experimenterar mycket och det utvecklas nya lustar hela tiden. Det är lite dagshumöret som styr om det är det ena eller det andra.
  • Anonym (Osäker 82a)
    Anonym (Boll) skrev 2021-05-19 20:55:46 följande:

Nää inte alltid. Men har med min nuvarande som jag matchar sexuellt väldigt bra med vågat släppa på de flesta spärrarna och låter njutningen styra helt. Vi experimenterar mycket och det utvecklas nya lustar hela tiden. Det är lite dagshumöret som styr om det är det ena eller det andra.

Blir det aldrig så att ni båda är på ett dominant humör så att ni "krockar"?
  • Anonym (Boll)
    Anonym (Osäker 82a) skrev 2021-05-19 21:16:23 följande:

Blir det aldrig så att ni båda är på ett dominant humör så att ni "krockar"?

Nä. Vi går igång på varandras kåthet så jag eller han hakar på vad den andra visar eller vad den berättar att den vill. Vårt samspel fungerar väldigt bra. Vi är lika galna och öppna båda två, vilket gör allt okomplicerat, hett och skoj.
  • Anonym (Absolut)

Hej jag är superdominant och tyvärr har många killar svårt för det. Alla gillar tanken på det. Men i slutändan vill killar få ta initiativ och bestämma ställningar osv så blir oftast jag får backa i mina fantasier tyvärr

Svar på tråden Dominanta kvinnor, finns ni?