• känslobomb

    Tom hinnsäck?

    Är det någon här som har erfarenhet av tom hinnesäck?

    Var på vul idag, trodde jag var i 6+2 så förväntade mig ett tickande hjärta, men där var tomt...

    Jag är däremot osäker för jag hade mens 6 april, 14 april började jag på p-piller men tog de endast i 4 dagar och sen slutade jag.

    Är osäker på när, men jag fick en blödning efter detta. Kanske en vecka efter och kommer ihåg att det kändes också som ägglossningssmärtor vilket jag brukar få vid äl.

    Så antingen var de tomt för de är för tidigt eller så är de mf på gång.

    Tog även hcg som visade 12473 IE/L, ska ta ett på måndag och då får jag ju veta konkret om det ökat eller minskat. Till dess behöver jag höra lite positivt..

    När jag jämför gravtest så var de väldigt väldigt svagt den 7 maj, starkare 14 maj och idag väldigt starkt..

    Borde hcg ligga så högt om det är missfall? Men de borde också ha sett något när de är på denna nivån tycker man...

  • Svar på tråden Tom hinnsäck?
  • fluffan84

    Svårt att säga men säkrare o göra VUL i vecka 9 ist för då ska man verkligen kunna se något. Jag gjorde i v.6 o v.8 tror jag det var denna graviditet, o gyn var inte så jätte optimistisk i v.6 att det var en vanlig graviditet - men hon hade fel (är i v.23 nu) :) 

  • Anonym01082121

    Var med om liknande.

    Gjorde vul i vad jag trodde vecka 6+5. Gyn såg bara en tom hinnsäck. Fick tid 10 dagar senare. Längsta dagarna i mitt liv. Och där inne låg ett litet frö tickande hjärta. Blev då beräknad till 7+0. Så det finns hopp. Håller tummarna att det ska gå bra för dig.

Svar på tråden Tom hinnsäck?