• Anonym (B)

    Bästa sexet ni haft?

    Beskriv gärna i tråden - vilket är ert bästa sex och vad beror det på? 
    Är det att partnern varit såå bra, eller att ni varit så kära eller har det varit situationen som gjort er så upphetsade? 
    Förstår självklart att det är en kombination men välj (i omröstningen) det som ni känner varit avgörande och beskriv sedan gärna mer utförligt

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bästa sexet ni haft?
  • Anonym (K)

    En kombination av alla alternativ. Bästa sexet för mig var när jag befruktade mitt ex. Kändes på något sätt förbjudet när hon sa att nä nu skiter vi i kondomen

  • Freddie K

    Bästa sexet för mig var för många år sen när jag träffade en tjej i Stockholm. Jag var där en hel sommar och vi hade sex varje dag! Jag var givetvis också kär i henne och hon var väldigt bra och skön. .


    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Anonym (Mr T)

    Träffade ett tag en äldre kvinna, som jag klickade sjukt bra med i sängen. Vi experimenterde med leksaker, deepthroat, dominans, bondage, analsex mm.. Hon var med på allt och kom med förslag och önskemål.. Så oerhört underbar sex och öppenhet, där vi kunde berätta om allt för varandra.. Höll på i timtals varje gång vi sågs..

  • Anonym (Hett)

    Spännande, förbjudet sex. Med yngre kks jag haft. Kanske inte alltid den bästa sexakten, men allt runt omkring.

  • Anonym (Marmor)

    En man jag träffade för några år sen (är man själv).
    Vi klickade och det var allt jag kunnat drömma om.

  • Freddie K
    Anonym (Marmor) skrev 2021-05-22 11:17:00 följande:

    En man jag träffade för några år sen (är man själv).
    Vi klickade och det var allt jag kunnat drömma om.


    Det låter härligt. .
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Anonym (Marmor)
    Freddie K skrev 2021-05-22 11:17:45 följande:
    Det låter härligt. .
    Härligt är rätt ord Skrattande
    Har varit med andra män, men inget som det här. Lär aldrig hända igen, får leva på minnena... suck...
  • Freddie K
    Anonym (Marmor) skrev 2021-05-22 11:27:26 följande:
    Härligt är rätt ord Skrattande
    Har varit med andra män, men inget som det här. Lär aldrig hända igen, får leva på minnena... suck...
    . Jag har bara varit med en man och det var väl ok, men jag skulle vilja ha någon som tog hand om mig. .
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Anonym (Kates)

    Bästa sexet är med min rebound-kille jag träffade efter avslutat en lång relation. Han var inte speciellt vacker, men han var självsäker och det gjorde honom så sexig. Jag såg på honom att han ville HA mig, mycket trevligt.

    Fokuset låg på MIN njutning, han pullade mig tills jag fick fontänorgasm varje gång, han lekte med brösten på ett skönt varsamt sätt så jag fick orgasm av bara beröringen. Han var amazing.

  • Freddie K
    Anonym (Kates) skrev 2021-05-22 12:03:58 följande:

    Bästa sexet är med min rebound-kille jag träffade efter avslutat en lång relation. Han var inte speciellt vacker, men han var självsäker och det gjorde honom så sexig. Jag såg på honom att han ville HA mig, mycket trevligt.

    Fokuset låg på MIN njutning, han pullade mig tills jag fick fontänorgasm varje gång, han lekte med brösten på ett skönt varsamt sätt så jag fick orgasm av bara beröringen. Han var amazing.


    Det låter härligt! .
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
Svar på tråden Bästa sexet ni haft?