• Svar på tråden Tolka test! Gravid?
  • Anonym (T)

Tyvärr ser jag ingenting. Men det betyder ju inte att du inte är gravid om du testat tidigt

• Anonym (Jojo)

Jag ser inte heller något! Prova igen imorgon eller i övermorgon.

• Lyckanspiller

Jag ser strecket ganska tydligt i verkligheten. Absolut märkbart. Men ändå så svagt. Redigerar man bilden så ser man rätt tydligt. Eller?????
  • Anonym (T)
    Lyckanspiller skrev 2021-05-23 21:23:44 följande:

Jag ser strecket ganska tydligt i verkligheten. Absolut märkbart. Men ändå så svagt. Redigerar man bilden så ser man rätt tydligt. Eller?????

Jag tycker inte det syns något trots redigering nej.

Ta ett nytt test om ett par dagar. Är du gravid så kommer det synas på testet så småningom. Det är ingen mening att spekulera i något när strecket är så ickesynligt att du måste redigera bilden för att kunna ana någonting.

Hoppas på tydligt streck om några dagar!
  • Jag är bara jag

Syns ingenting. Gravid kan du vara ändå förstås, men det kan vara för tidigt att testa. Vänta heslst minst 13 dagar efter äl. 

• Fembarnsmamma12345

Såhär såg mina test ut igår så jag vet inte vad man ska tro.jag ser något på ditt test som oxå är väldigt svagt
  • Lyckanspiller
    Fembarnsmamma12345 skrev 2021-05-23 23:18:42 följande:

Såhär såg mina test ut igår så jag vet inte vad man ska tro.jag ser något på ditt test som oxå är väldigt svagt

Tycker vi testar om i morgon bitti ????

Jag har haft illamående sen I torsdags. Ont som fan I tjej magen en hel vecka. O vårtgården är mörkare och ådrorna där syns tydligt. Har du symtom?
  • JooCee

Så här såg mina ?testa tidigt?-test i i mitten av veckan! Jag ser tyvärr inget på dina, men det är dåliga bilder. Ser du nått irl så är det väl så. Håller tummarna!
  • Tilla88

Tagit ett test alldeles för tidigt (fem dagar efter ägglossning) men kroppen är helt enkelt annorlunda. Ser ni något?

• svansmamman
    Lyckanspiller skrev 2021-05-23 19:20:48 följande:
    Tolka test! Gravid?

Är detta ett plus? Usch jag är så nervös ????

Vad ser ni?

Jag ser inte heller något, däremot verkar den övre bilden vara redigerad. Tänk på att ett streck som endast syns om bilden är redigerad inte säger något om resultatet. Sagt med all välmening då det sällan är kul att ställa in sig på något baserat på felaktiga premisser. 
  • JooCee
    Anonym (?) skrev 2021-12-20 18:44:47 följande:

Var ni gravida?

Jag är i skrivandets stund i vecka 37.
Svar på tråden Tolka test! Gravid?