• spicendice

Ägglossningtest positivt eller ej?

Hej! Jag har använt mig av clearblue advance den här månaden, den visade på hög fertilitet nu under helgen och idag(måndag) på morgnen fick jag maximal fertilitet vilket det inte stod igårkväll. Men jag undrar hur tillförlitliga de är?
    Jag vet att det står att man inte ska gå efter strecken på stickan utan enbart displayen MEN jag tycker inte strecken ser positiva ut trots att displayen visar det? Någon som kan göra mig lite klokare?? 
    Lägger till en bild på strecken 

Hur kan de här visas som positivt ? 

• Svar på tråden Ägglossningtest positivt eller ej?
  • spicendice

Man blir så osäker när jag läst i andra trådar där folk påstår att en positiv display inte haft positiva streck, man blir ju förvirrad av alla olika bud. Men då kan jag känna mig trygg i att det är pos då. 

• Clemmentina
    spicendice skrev 2021-05-24 10:37:58 följande:

Hej! Jag har använt mig av clearblue advance den här månaden, den visade på hög fertilitet nu under helgen och idag(måndag) på morgnen fick jag maximal fertilitet vilket det inte stod igårkväll. Men jag undrar hur tillförlitliga de är?

Jag vet att det står att man inte ska gå efter strecken på stickan utan enbart displayen MEN jag tycker inte strecken ser positiva ut trots att displayen visar det? Någon som kan göra mig lite klokare?? 

Lägger till en bild på strecken 

Hur kan de här visas som positivt ? 

När jag fått maximal fertilitet så har jag också fått ägglossning. Strecken på mina stickor är sällan helt jämnstarka! Så allt är som det ska. Du kan lita på det som står på displayen!
  • spicendice
    Clemmentina skrev 2021-05-24 11:47:43 följande:
    När jag fått maximal fertilitet så har jag också fått ägglossning. Strecken på mina stickor är sällan helt jämnstarka! Så allt är som det ska. Du kan lita på det som står på displayen!
    Stort tack för svar! Känner mig mycket klokare nu :) 
Svar på tråden Ägglossningtest positivt eller ej?