• Anonym (Egoist?)

Sexleksak istället för sex

Hej,

Jag är en person av det manliga könet och kan inte riktigt se njutningen i att ha sex. Det är jobbigt då jag nästan alltid får göra hela jobbet. 
    Så nu på senare tid har jag funderat på att eventuellt skaffa en vibrator som jag kan använda på min sambo så hon får någon form av njutning i ett partnersamanhang. Detta för att slippa själva penetrationsdelen då jag inte finner det tillfredställande längre. 

Skulle detta kunna klassas som egoistiskt?

• Svar på tråden Sexleksak istället för sex
  • Anonym (Huldra)

Jag hade inte klagat.

• Anonym (Tobbe)
    Anonym (Egoist?) skrev 2021-05-26 10:14:43 följande:

Hej,

Jag är en person av det manliga könet och kan inte riktigt se njutningen i att ha sex. Det är jobbigt då jag nästan alltid får göra hela jobbet. 
    Så nu på senare tid har jag funderat på att eventuellt skaffa en vibrator som jag kan använda på min sambo så hon får någon form av njutning i ett partnersamanhang. Detta för att slippa själva penetrationsdelen då jag inte finner det tillfredställande längre. 

Dom flesta kvinnor skulle inte gilla det upplägget, dom vill bli knullade. Men det har ju inget med egoism att göra, det handlar ju bara om att vi tänder på olika saker, det är bara att acceptera.
    Jag har på samma sätt - har hela ansvaret för att båda ska njuta. Men jag njuter fortfarande av att både ge och ta...
  • Anonym (Hellre äkta vara)

Låter väldigt tråkigt det där. Är det själva tillfredsställandet som du inte känner lust till som slicka, smeka din partner eller är det penetrationen som inte känns bra?
    För mig skulle inte ditt upplägg funka alls eftersom jag älskar bli påsatt och inte gillar leksaker alls Tål inte materialen som de är i, samt att de känns kalla, hårda och mekaniska. Men fråga partnern din, hon lär ju ha svaret!

PS! En stor del av njutningen med sex är ju den djuriska aspekten, att en man bara måste få ta sin kvinna, att han sprängs av kåthet och att inget ger honom så mycket njutning som att få omslutas av hennes fuktiga varma väggar och att synen av hennes kropp och kön gör en man full av åtrå.

• Anonym (Hondendär)

Leksaker i all ära. Älskar när han använder en dildo på mig. Men att känna Honom i mig, finns inget som slår det.

• Anonym (Egoist?)
    Anonym (Hellre äkta vara) skrev 2021-05-26 11:37:41 följande:

Låter väldigt tråkigt det där. Är det själva tillfredsställandet som du inte känner lust till som slicka, smeka din partner eller är det penetrationen som inte känns bra?
    För mig skulle inte ditt upplägg funka alls eftersom jag älskar bli påsatt och inte gillar leksaker alls Tål inte materialen som de är i, samt att de känns kalla, hårda och mekaniska. Men fråga partnern din, hon lär ju ha svaret!

PS! En stor del av njutningen med sex är ju den djuriska aspekten, att en man bara måste få ta sin kvinna, att han sprängs av kåthet och att inget ger honom så mycket njutning som att få omslutas av hennes fuktiga varma väggar och att synen av hennes kropp och kön gör en man full av åtrå.

Det är mest att just själva juckandet med mera tar mer energi än det ger glädje. Men samtidigt vill jag inte gå miste om närheten. Därav leksaker tänker jag.
  • Freddie K

Jag är i alla fall en som kommer väldigt fort vid penetration. Efter jag har kommit brukar jag ta en dildo och knulla henne med så att hon också kommer om hon inte har kommit redan.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Kåtfia)
    Freddie K skrev 2021-05-27 15:00:12 följande:

Jag är i alla fall en som kommer väldigt fort vid penetration. Efter jag har kommit brukar jag ta en dildo och knulla henne med så att hon också kommer om hon inte har kommit redan.

Fair enough :) Kör du dildon bara på henne? Bara vaginalt ?

Ett hett tips är att skaffa en lång härlig dong som kan penetrera er båda.

Kukring hjälper maken att hålla ut.. iaf lite längre:)
  • Freddie K
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-05-27 15:14:53 följande:
    Fair enough :) Kör du dildon bara på henne? Bara vaginalt ?

Ett hett tips är att skaffa en lång härlig dong som kan penetrera er båda.

Kukring hjälper maken att hålla ut.. iaf lite längre:)
    Jag slickar henne samtidigt som jag använder dildon.

Mm, det hade varit jättehärligt!

Det får jag skaffa mig. Tack för tipset! .
  • Anonym (Kåtfia)

Hej,

Svar JA

Skaffa leksaker och njut tillsammans. Prata med din partner. Tala om hur du känner. Sex är ju iofs så mycket mer än penetration. Men som sagt prata med henne.
  • Anonym (JP)

Hej,

Jag tycker snarare att det låter som att det är hon som skulle använda leksaker på dig. Det är ju du som inte njuter av ert gemensamma sexliv. Men är det penetration du vill ge henne så ska du inte köpa en vibrator utan en dildo.
  • Anonym (Delay)

Har du testat sånt där delay spray?
  • Freddie K
    Anonym (Delay) skrev 2021-05-27 15:27:43 följande:
    Har du testat sånt där delay spray?
    Nej, det har jag inte gjort. tack för tipset! .
  • Anonym (Delay)
    Freddie K skrev 2021-05-27 15:28:31 följande:
    Nej, det har jag inte gjort. tack för tipset! .
    Ingen fara! Vet inte om det fungerar men jag beställde hem igår så återkommer med svar om det funkar :)

Använder du större dildo på din flickvän förresten? Förvånad
  • Freddie K
    Anonym (Delay) skrev 2021-05-27 16:26:56 följande:
    Ingen fara! Vet inte om det fungerar men jag beställde hem igår så återkommer med svar om det funkar :)

Använder du större dildo på din flickvän förresten? Förvånad
    Ok, vad bra. .

Jag använder en normalstor dildo på henne. Det tycker hon är skönt. Jag slickar henne också samtidigt. Ofta kommer hon när jag knullar henne för jag kåtar upp henne så mycket innan, men ibland gör hon inte det och då är det bra att ha en dildo. .
  • Anonym (JP)

Freddie K skrev 2021-05-27 16:29:00 följande:

Ok, vad bra. .

Jag använder en normalstor dildo på henne. Det tycker hon är skönt. Jag slickar henne också samtidigt. Ofta kommer hon när jag knullar henne för jag kåtar upp henne så mycket innan, men ibland gör hon inte det och då är det bra att ha en dildo. .

Hur snabbt är väldigt fort enligt dig? Jag tänker eftersom du skriver att hon ändå ofta kommer när ni knullar då kan det väl inte handla om sekunder?
  • Freddie K
    Anonym (JP) skrev 2021-05-27 16:33:12 följande:
    Freddie K skrev 2021-05-27 16:29:00 följande:

Ok, vad bra. .

Hur snabbt är väldigt fort enligt dig? Jag tänker eftersom du skriver att hon ändå ofta kommer när ni knullar då kan det väl inte handla om sekunder?
    Det beror lite på hur kåt jag är, men ibland kommer jag väldigt fort, men ibland tar det en stund, men det är lika skönt varje gång. . Vi brukar ha ganska långa förspel med. .
Svar på tråden Sexleksak istället för sex