• Wed 26 May 2021 21:20
    2569 visningar
    5 svar
    5
    2569

    Lätt rosa flytningar och lätt molvärk vecka 5, kan det gå bra ändå??

    Hej!

    Har precis plussat efter 13 cykler. Vi blev gravida snabbt med första graviditeten som slutade i ma februari 2020. Tog sedan 13 cykler till vi plussade nu igen.

    Igår på äl+16 fick jag lite mer molvärk (jag har haft molvärk sedan äl+13) och fick då en liten ljusrosa flytning som bara kom när jag torkade mig. Den försvann sen helt under natten och nyss fick jag pyttelite igen.

    Jag har ömma bröstvårtor, cb visar 2-3 veckor och testen ökar i styrka. Tempen ligger högt på 37.15.

    Är i v 4+2.

    Vad tror ni? Någon som haft en lyckad graviditet trots lite blödningar?

  • Svar på tråden Lätt rosa flytningar och lätt molvärk vecka 5, kan det gå bra ändå??
  • Wed 26 May 2021 21:22
    #1
  • Wed 26 May 2021 21:25
    #2

    Det är väl ganska vanligt att göra, utan symptom behöver bara fel. Har inte själv gjort det. Men jag skulle inte oroa mig allt för mycket om jag var du.

  • Wed 26 May 2021 21:26
    #3

    Utan ATT DET behöver vara fel, skulle det stå

  • Thu 27 May 2021 13:18
    #4

    Jag hade molvärk och lätt rosa/bruna flytningar från vecka 5 till och med vecka 9-10 ungefär. Den lilla bönan är idag 1,5 år gammal!

    Enligt både barnmorskan och gynläkaren så är det rätt vanligt med färgade flytningar kring vecka 5, de sa att det kan bero på att det är ungefär då man ska ha mens och att kroppen inte riktigt hunnit ställa om helt. Sköra slemhinnor kan också spöka.


    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Anonym (Jomen­visst)
    Thu 27 May 2021 14:06
    #5

    Här gick det vägen trots ganska stor blödning i v.7. Helt övertygad om m.f, men det var det inte. 

Svar på tråden Lätt rosa flytningar och lätt molvärk vecka 5, kan det gå bra ändå??