Gå vidare med andra dejt?
Träffade en man igår i min ålder (runt 40). Trevlig och artig, lätt att prata med, såg ok ut, bra jobb m.m. Han ville träffas igen och jag sa väl ja men jag vet inte nu, hur ska det kännas? Jag har tidigare träffat några via nätet och då fortsatt träffa dem även om det kanske inte känts klockrent från början. Har då hamnat i relationer där det känts sådär och det har bara varit slöseri med tid i mer än ett halvår.
Jag vet att jag inte kan förvänta mig att det ska slå gnistor direkt. Jag har bara varit riktigt nykär och superattraherad en gång och den känslan vara faktiskt ganska flyktig, den försvann efter knappt ett år när vardagen gjorde sitt intåg.
Sen är det detta att han inte har barn och verkar ha varit singel ett tag (kanske alltid?!) och det gör mig tveksam. Skäms över min tveksamhet men vad är det som gör att en trevlig person med hyfsat utseende inte har familj och barn uppåt 40? Han verkar jobba mycket men det gör man kanske om man inte har familj, då finns det ju utrymme att alltid ställa upp.
Hjälp mig att fatta ett beslut. Han verkar som sagt jättesnäll och verkade inte ha problem med att jag har barn.