• Anonym (Ts)

Detta med sparkar!

Väntar första barnet och funderar kring detta med sparkar, kan det variera i början? Är i v 20+0 och har senaste veckan känt av små buffar i magen vissa dagar. Vissa dagar mer och andra dagar mindre eller bara någon enstaka. Är det normalt i början att det varierar så? Var på RUL och allt såg superfint ut, men när det är första gången funderar jag på allt...

• Svar på tråden Detta med sparkar!
  • Anonym (Japp)

Ja, det varierar och inte förrän efter v.25 säger dom att man ska känna ungefär lika mycket varje dag. Jag åkte själv in en gång när min första varit lugn en dag och självklart levde han rövare när jag väl kom in.  Skrattande

• Anonym (Ts)
    Anonym (Japp) skrev 2021-05-29 16:07:23 följande:

Ja, det varierar och inte förrän efter v.25 säger dom att man ska känna ungefär lika mycket varje dag. Jag åkte själv in en gång när min första varit lugn en dag och självklart levde han rövare när jag väl kom in.  

//

Skönt att höra. Varit igång idag och inte känt av något, men de brukar normalt komma gär jag sitter ned. Får hoppas bebis bara blev förvånad över mer rörelse än vanligt
  • Anonym (Japp)

Min yngsta levde om som mest när jag lagt mig på kvällen. Stilla= då vaknar dom tydligen.  

• Anonym (Ts)
    Anonym (Japp) skrev 2021-05-29 22:21:41 följande:

Min yngsta levde om som mest när jag lagt mig på kvällen. Stilla= då vaknar dom tydligen.  

Blir mest orolig när jag känt buffar flera dagar i rad tydligt och så nästan inget en dag...(bara något diffust som jag är osäker på om det var en puff...)
Svar på tråden Detta med sparkar!