Anonym (Redan över) skrev 2021-05-31 15:52:18 följande:
Du hade utan tvekan din ÄL där på slutet, då när du hade äggvite-flytningar. Hade ni sex innan eller precis samtidigt som du hade ÄL finns det goda chanser att du blivit gravid; hade ni sex inom ett dygn efter ÄL är chanserna lite mindre; hade ni sex mer än ett dygn efter ÄL är chansen noll, tyvärr.
Appar och sånt skit är totalt värdelöst - det kan du inte lita på för fem öre.
En sak som gör mig lite förvånad är att du säger att flytningen var torr / som yoghurt dan efter sex... personligen tycker jag att det är omöjligt att se och känna skillnad på å ena sidan sperma som rinner ut (vilket det ju gör iaf under nåt dygn efter sex), och å andra sidan faktiska flytningar, och oavsett vilket brukar ju inte sperma vara som yoghurt... alltså, jag fattar inte hur det enbart kunde komma som yoghurt när det rimligtvis måste ha kommit sperma också (som ju inte precis har yoghurtkonsistens). Jag tvivlar inte på det du säger alltså, jag bara är förvånad.
Det rann ut en del, men dagen efter började det klumpa ihop sig och i några dagar nu är jag snustorr med yoghurt klumpar inne i min, ja, ni vet. Har inte haft så tidigare.
Varje gång jag har ägglossning så börjat det alltid göra ont på sidorna, rinnande flytning och äggliknande och direkt efter ägglossning är brösten ömma. Nu känns de ömma med, men betydligt mindre. Jag tror faktiskt att äl har inträffat, skulle vara lite konstigt om jag kände flera hugg på sidan, mellan benen och kände mig ganska svullen. Nu verkar det ha släppt och mår normalt, förutom lite lätt ömma bröst.
Får hoppas på en liten kotte :)