• Anonym (Väntan)

    Väntan äter upp mig!

    Okej, så jag har sedan en månad tillbaka varit i en rekryteringsprocess för ett Jobb jag verkligen verkligen vill ha. Igår var sista intervjun innan de tar beslut. Men denna väntan äter upp mig! Jag vill så gärna ha jobbet och kollar

    Mallen en gång i minuten för att se om jag fått svar.

    Om någon läster detta får ni gärna ge mig pepp i denna olidliga väntan!

  • Svar på tråden Väntan äter upp mig!
  • Anonym (Smitta)
    Anonym (Väntan) skrev 2021-06-02 10:38:27 följande:

    Okej, så jag har sedan en månad tillbaka varit i en rekryteringsprocess för ett Jobb jag verkligen verkligen vill ha. Igår var sista intervjun innan de tar beslut. Men denna väntan äter upp mig! Jag vill så gärna ha jobbet och kollar

    Mallen en gång i minuten för att se om jag fått svar.

    Om någon läster detta får ni gärna ge mig pepp i denna olidliga väntan!


    Det kommer gå bra.

    Kan stötta dig om du kan ge mig lite tips på snygga barnnamn så länge? Den väntan är ännu längre.. haha.. för att sätta saker i perspektiv. Helst ovanliga namn :)
  • Anonym (Kia)

    Jag väntar också! Men har bara varit på första intervjun. Om jag går vidare är det en intervju till, plus möte med HR. Så lång väg kvar. Jag vet inte ens om jag vill ha jobbet, det hänger på hur de bemöter mitt löneanspråk.

    Har du ett jobb idag?

  • Anonym (Smitta)
    Anonym (Kia) skrev 2021-06-02 12:26:45 följande:

    Jag väntar också! Men har bara varit på första intervjun. Om jag går vidare är det en intervju till, plus möte med HR. Så lång väg kvar. Jag vet inte ens om jag vill ha jobbet, det hänger på hur de bemöter mitt löneanspråk.

    Har du ett jobb idag?


    Ja men sökte ett nytt pga hög arbetsbelastning. Tackade dock nej till det nya då det verkar mycket själsdödande... trots att det var närmre. Är gravid också så kände inte att jag gärna ville ljuga om detta. Så sa jag ville hoppa av processen
  • Anonym (Väntan)
    Anonym (Smitta) skrev 2021-06-02 12:06:37 följande:

    Det kommer gå bra.

    Kan stötta dig om du kan ge mig lite tips på snygga barnnamn så länge? Den väntan är ännu längre.. haha.. för att sätta saker i perspektiv. Helst ovanliga namn :)


    Haha tack för pepp! Hmm. Ovanliga namn... jag tycker Florence är fint. Har en bekant som valde det på sin dotter nyligen.

    Sen gillar jag tantiga och gubbiga namn så som Harald, Folke, Sigurd, Alfred, Signe, Märta osv osv.

    Vad gillar ni för typ av namn och vet ni kön redan?

    Vi hade en låååång lista för sonen. Dottern var desto enklare och där stod det mellan enbart två namn
  • Anonym (Väntan)
    Anonym (Kia) skrev 2021-06-02 12:26:45 följande:

    Jag väntar också! Men har bara varit på första intervjun. Om jag går vidare är det en intervju till, plus möte med HR. Så lång väg kvar. Jag vet inte ens om jag vill ha jobbet, det hänger på hur de bemöter mitt löneanspråk.

    Har du ett jobb idag?


    Åh pepp till dig också då! Jag har jobb i dagsläget men inget drömjobb kanske. Dock Inget fel på det, men vill så gärna ha detta som jag intervjuats för. De verkar så härliga och tror verkligen jag skulle trivas på bolaget.

    Har du jobb idag?
Svar på tråden Väntan äter upp mig!