• Underbaraälskade

    "Äkta" Shemale?

    Vi är ett gift par 54/57 som upplevt det mesta tillsammans med mycket glädje och härliga upplevelser med både man kvinna och par!

    Nu till vår fråga,finns det "äkta" Shemales i Sverige?
    Vi menar nu alltså en äkta,ingen "man" i strumpbyxor utan en kvinna med kuk liksom!!!

    Och vart skulle vi kunna finna en som vill bli vår "vän"?

    Tips och idéer tas mer än gärna emot.......  Flört 

  • Svar på tråden "Äkta" Shemale?
  • Anonym (Putt)

    Bevisligen. Mitt ex som köpte sex hejvilt, efter avslöjandet blev han mitt ex. Han köpte sådana, bland annat. Borde ju finnas som inte är prostituerade också.

  • Anonym (ja)

    Ja det finns det. Fast jag tror inte någon av dem ställer upp gratis så då blir det olagligt i Sverige. Åk till Tyskland eller kanske Danmark och testa på istället.

    Tror det är extremt svårt att hitta "civila" she-males som är intresserade av att umgås, bara för att umgås. Men det kanske finns någon klubbmiljö där man kan träffa dem spontant och lagligt?

  • Anonym (K)

    Om du menar en äkta shemale så är det just en man som ser ut som en kvinna. Hermafroditer är inte särskilt vanliga alls i världen.

    Vad en shemale sedan kallar sig eller identifierar sig som är en annan diskussion.

  • Underbaraälskade

    Alltså vi är inte ute efter någon prostituerad förstås!
    Vi har ju hört att vissa lyckats träffa men om det finns någon sanning i det vet vi inte förstås!?
    För fanns det ju olika klubbar inne i stan med olika typer av läggning på folk men verkar inte finnas den typ av ställen längre?

  • Anonym (ja)
    Underbaraälskade skrev 2021-06-02 20:33:06 följande:
    Alltså vi är inte ute efter någon prostituerad förstås!
    Vi har ju hört att vissa lyckats träffa men om det finns någon sanning i det vet vi inte förstås!?
    För fanns det ju olika klubbar inne i stan med olika typer av läggning på folk men verkar inte finnas den typ av ställen längre?
    Svenska she-males som frivilligt ligger runt med folk måste ju vara en extremt liten grupp. Hur många sådan kan det finnas i Sverige? 10 stycken? 100 stycken? Max. Sedan är det brasilianskor som är här på besök som gäller.

    Det finns förstås HBTQ-klubbar dit det går transsexuella (male-to-female) som är icke-opererade med paketet kvar men då ska ni träffa någon sådan som är bisexuell och vill ha er båda och som är ute efter casual sex. Känns rätt osannolikt det också.
  • Anonym (ja)

    Det kanske går att hitta något via en hemsida typ Qruiser. Ni får bli medlemmar på sådan ställen och kolla runt.

  • Underbaraälskade
    Anonym (ja) skrev 2021-06-02 20:42:05 följande:
    Svenska she-males som frivilligt ligger runt med folk måste ju vara en extremt liten grupp. Hur många sådan kan det finnas i Sverige? 10 stycken? 100 stycken? Max. Sedan är det brasilianskor som är här på besök som gäller.

    Det finns förstås HBTQ-klubbar dit det går transsexuella (male-to-female) som är icke-opererade med paketet kvar men då ska ni träffa någon sådan som är bisexuell och vill ha er båda och som är ute efter casual sex. Känns rätt osannolikt det också.
    Tack,vi får kolla in dessa klubbar.
  • Underbaraälskade
    Anonym (ja) skrev 2021-06-02 20:47:21 följande:

    Det kanske går att hitta något via en hemsida typ Qruiser. Ni får bli medlemmar på sådan ställen och kolla runt.



    Anonym (ja) skrev 2021-06-02 20:47:21 följande:

    Det kanske går att hitta något via en hemsida typ Qruiser. Ni får bli medlemmar på sådan ställen och kolla runt.


    Vi får kolla,tack för tipset.......Glad
  • Underbaraälskade

    Aha...
    Finns det gott om dom där?
    Är det prostituerade ni pratar om nu eller vad?


    Beccabi skrev 2021-06-02 20:56:25 följande:

    Ja å min kille far till Danmark för ha sex med shegirl mm älskar det kram becca58



    Anonym (ja) skrev 2021-06-02 20:47:21 följande:

    Det kanske går att hitta något via en hemsida typ Qruiser. Ni får bli medlemmar på sådan ställen och kolla runt.



    Anonym (ja) skrev 2021-06-02 20:47:21 följande:

    Det kanske går att hitta något via en hemsida typ Qruiser. Ni får bli medlemmar på sådan ställen och kolla runt.


    Vi får kolla,tack för tipset.......Glad
  • Anonym (Vivi)

    Spännande och pirrigt med 'äkta shemale' !

    Tanken har eggar mig i många år - det allra bästa av två världar i en och samma person

    Hoppas ni får napp - skriv och berätta hur det går!

  • Underbaraälskade
    Anonym (Vivi) skrev 2021-06-03 06:59:57 följande:

    Spännande och pirrigt med 'äkta shemale' !

    Tanken har eggar mig i många år - det allra bästa av två världar i en och samma person

    Hoppas ni får napp - skriv och berätta hur det går!


    Tack snälla Vivi!
    Ja vi hoppas verkligen att det kommer att finnas något att skriva om öht..... Obestämd
  • Underbaraälskade
    Sk007 skrev 2021-06-02 20:23:59 följande:

    Jag hade en tjej med kuk som kk ett tag. Kista bodde hon i.


    Vilken tur du haft då...
    Vad hände med "henne"?
  • Sk007
    Underbaraälskade skrev 2021-06-03 18:47:24 följande:

    Vilken tur du haft då...

    Vad hände med "henne"?


    Hon och hennes pojkvän flyttade till en annan stadsdel och jag försvann 60 mil norrut.
  • Underbaraälskade
    Sk007 skrev 2021-06-03 19:00:29 följande:
    Hon och hennes pojkvän flyttade till en annan stadsdel och jag försvann 60 mil norrut.
    Nedrans otur för dig......  Gråter
  • Sk007
    Underbaraälskade skrev 2021-06-03 19:29:53 följande:

    Nedrans otur för dig......  


    För henne också ;)

    Hennes pojkvän var klent utrustad och hon behövde blir rejält tagen.
  • Anonym (Drömtjej)

    Hur har det gått för er ?? Har själv en dröm om få träffa en shemale utan att behöva åka till Thailand. De är ju så vackra!!!

Svar på tråden "Äkta" Shemale?