Kan jag få hjälp med att analysera honom?
Jag måste veta han ''mixade'' signaler. Det är en man som jag har haft kontakt med sedan vintras. Jag fick (Enligt mig) klara tecken på att han tyckte om mig av olika anledningar.
Men han började tona ner mer på Messenger. Umgås och ha större fokus på killarna i kompisgänget.
Men när det kommer till att vi ses i grupper, så är han ibland social med mig och ibland inte. Jag tänker att jag får vara den som försöker ta första steget.
Jag vet inte om jag borde ha väntat med att han var klar med sin lilla måltid. Vi var på ett umgänge inomhus och det fanns lite tilltugg på bordet. Han var den enda som tog snabbt en pizza slice, medan andra var sociala.
Jag såg min chans att kliva fram till honom just för att han var ensam med sin lilla tilltugg. Jag kom fram och frågade om hans dag. Då svarar han: ''Ett ögonblick, jag skall bara äta upp detta''. Det kändes som om han var helt neutral, varken sur eller glad. Men samtidigt: När vi träffades innan han tog sin tilltugg, så var han glad och kramade mig. Hur kan man ändra känsla så snabbt? Eller störde jag honom?
Vad är han för typ? Jag får en uppfattning att han är extrovert, eller att jag VET att han är extrovert. Men vad jag har märkt, så tar han det han vill ha och går alltid ut till balkongen för sig själv och äter där.
Bortsett ifrån när vi grillar, för då kan han äta korv med bröd och vara social. Har väl kanske hänt någon gång där han klivit åt sidan med sin korv med bröd (Jag vet egentligen inte..)
Men under kvällen, så tyckte jag att det gick lite upp och ner. Kändes både neutralt. JAG tycker han ger mig mixade signaler. Tycker han om mig eller inte?!
Han kollade även på mig och vi fick ögonkontakt, tills jag vände bort blicken. Jag vet inte varför han tittade på mig. Men han kanske är kär?!
Varför är han då neutral.
Det är en mycket go kille. Men jag vill bara kunna läsa hans tankar och veta vad han tycker om mig. Ibland när vi talar med grupp med vänner i en ''ring'', så tittar han mest på mig och pratar. Det är andra saker som fått mig att tänka att han gillar mig. I början tyckte jag att allt var tydligt, men sen har det bara varit mer otydligare.
Är det kanske också mitt fel? I början skrev han mycket. Men dumma mig som tyckte det var smart att skriva ''kompis'' m.m till honom och säga saker så som: ''Du är en sådan bra vän''. m.m. Så kanske han trodde att jag inte är intresserad och bara ser honom som vän? Min idé var mest för att jag inte ville skrämma iväg honom i början, om det nu är som så att han inte har känslor för mig. Men nu när jag tänker efter, så gav han nog tydliga signaler och jag kanske förstörde allt, medan att markera ordet ''kompis'' i nästan varje mening på messenger. ''Vi ses, kompis'' skrev jag bland annat återkommande, när vi väl chattade och bestämde in träff. Jag tyckte jag var smart då. Jag ville ju bara inte skrämma iväg honom.
Jag vet inte vad jag kan skriva mer egentligen..Jag är mest ledsen just nu och därför skriver jag lite hur som...