• Anonym (Benfetischist)

Hur viktiga är utseendet på kvinnors ben för attraktionen?

Finns ju alla sorter därute men enligt mig ganska få som är snygga. Jag gillar långa slanka ben, inte korta eller stabbiga. Men heller inte spinkiga, det ska vara form och ton på dem. Älskar kvinnoben, särskilt vader.

Hur viktiga är benens utseende för att ni ska bli attraherade av en kvinna?

• Svar på tråden Hur viktiga är utseendet på kvinnors ben för attraktionen?
  • Fuskandeman

Mycket men kanske inte på din nivå?

Men fina ben lägger jag gärna ett extra öga på, oavsett längd så gillar jag formade slanka släta ben?

• AnnaZL
    Anonym (Benfetischist) skrev 2021-06-04 13:50:22 följande:

Finns ju alla sorter därute men enligt mig ganska få som är snygga. Jag gillar långa slanka ben, inte korta eller stabbiga. Men heller inte spinkiga, det ska vara form och ton på dem. Älskar kvinnoben, särskilt vader.

Hur viktiga är benens utseende för att ni ska bli attraherade av en kvinna?

Då är det väl lite fel att säga att du "älskar kvinnoben" om du samtidigt tycker att det är "ganska få som är snygga". Eller älskar du de "fula" också?

En bättre formulering skulle kanske vara "Jag älskar ytterst få kvinnoben, endast de som uppfyller krav x, y och z"

• Fuskandeman
    AnnaZL skrev 2021-06-04 14:32:04 följande:

Då är det väl lite fel att säga att du "älskar kvinnoben" om du samtidigt tycker att det är "ganska få som är snygga". Eller älskar du de "fula" också?

En bättre formulering skulle kanske vara "Jag älskar ytterst få kvinnoben, endast de som uppfyller krav x, y och z"

Haha helt rätt ;)
  • Tecum

Väldigt lite. Visst är det fint med snygga ben men inget som avgör något. Mina preferenser finns högre upp...

• Anonym (Martin)

Jag älskar långa välformade ben på en vacker lång kvinna. För mig är det viktigt eftersom jag går igång på just benen. Antar att det vissa tänder mer på bröst eller rumpor. Det bästa är ju om hon har allt. Långa ben, fin rumpa och snygga bröst.

• Anonym (Benfetischist)
    Anonym (Martin) skrev 2021-06-04 16:42:58 följande:

Jag älskar långa välformade ben på en vacker lång kvinna. För mig är det viktigt eftersom jag går igång på just benen. Antar att det vissa tänder mer på bröst eller rumpor. Det bästa är ju om hon har allt. Långa ben, fin rumpa och snygga bröst.

Har det hänt eller skulle du kunna bli kär i någon som inte har något av dessa eller endast ett av dem? Så att du egentligen kunnat känna besvikelse över de kroppsliga proportionerna trots att du haft känslor?
  • Anonym (Benfetischist)
    AnnaZL skrev 2021-06-04 14:32:04 följande:

Jo så är det. väldigt få kvinnor som har de där fotomodellsbenen förutom tonåringar och modeller. Väldigt sällsynt i vardagen.
  • Marie7

Jag har tydligen snygga ben. Min exman älskar det. Trots sin nuvarande flickvän. Hyfsat vältränade med markerade muskler!

• Anonym (Martin)
    Anonym (Benfetischist) skrev 2021-06-04 21:59:49 följande:
    Har det hänt eller skulle du kunna bli kär i någon som inte har något av dessa eller endast ett av dem? Så att du egentligen kunnat känna besvikelse över de kroppsliga proportionerna trots att du haft känslor?
    Jag blir ju inte kär i bara benen. Givetvis spelar tjejens personlighet roll för att man ska kunna bli kär. Men för att attrahera mig från första början så bör hon åtminstone ha långa välsvarvade ben. Hela hon får gärna vara lång.
  • Anonym (Rejält.)

Gillar muskulösa marmorpelare till kvinnoben som kan krossa såväl en kokosnöt som ett människohuvud genom att pressa ihop dem hårt.

• Bröstlängtan

Utseendet är egentligen ganska oviktigt.

Det finns så mycket annat som är viktigare, tex att man är på samma nivå, har samma grundsyn och värderingar och några gemensamma intressen.

Sen är det för mig ett stort plus om kvinnan har stora, helst jättestora bröst. Absolut inte det viktigaste men ...

Svar på tråden Hur viktiga är utseendet på kvinnors ben för attraktionen?