• Sat 5 Jun 2021 08:15
    333 visningar
    3 svar
    3
    333

    Blir inte klok..

    Jag behöver ventilera med någon. Haft en tuff vecka på jobbet där jag mått dåligt rent psykologiskt och varit ledsen. Igår så pratade jag med min särbo ang. det sista som hänt. Han lyssnade. Vi har inte setts på en vecka eftersom jag inte haft en bil. Berättade för honom att en arbetskollega som bor på samma ort som honom frågat om jag ville komma dit på lördagen. Min bil är tillbaka. Jag har ingen lust och sa inte till honom att jag skulle dit utan att jag kanske ev. skulle vara hemma för min dotter som varit borta kanske stannar kvar hemma. Han jobbar hela helgen och börjar tidigt och lägger sig tidigt så med omtanke tänkte jag inte åka dit. Han blir sur och förbannad över att jag inte kommer och då har jag sagt att jag kommer på söndagen. Jag tycker inte att jag gjort något fel och att det här är småbarnsfasoner. Men han kommer att vara långsur. Så är det hela tiden.

  • Svar på tråden Blir inte klok..
  • Kusine­n
    Sat 5 Jun 2021 08:26
    #1

    Jag förstår inte detta med kollegan. Ska du åka till partners stad på lördagen för att träffa kollegan men ej partnern?

  • Sat 5 Jun 2021 08:41
    #2
    Kusinen skrev 2021-06-05 08:26:41 följande:

    Jag förstår inte detta med kollegan. Ska du åka till partners stad på lördagen för att träffa kollegan men ej partnern?


    Kollegan ville att jag skulle komma till hen idag men jag ska inte dit nämnde bara för honom att hon ville och att hon hade skickat flera sms och var på.
  • Kusine­n
    Sat 5 Jun 2021 12:25
    #3
    Busan skrev 2021-06-05 08:41:50 följande:

    Kollegan ville att jag skulle komma till hen idag men jag ska inte dit nämnde bara för honom att hon ville och att hon hade skickat flera sms och var på.


    Men vad har det med din frågeställning att göra?

    Som jag förstår blev din partner sur för att du hellre tillbringade lördagen hemma än hos honom? Men vad är kollegans roll i er konflikt?
Svar på tråden Blir inte klok..