• Anonym (Ts)

    Hur mycket kan man blöda utan att det är ett missfall?

    Jag fick för 1 vecka sedan ett plus dagen efter beräknad mens. Idag blöder jag. Kan det bara innebära missfall?

  • Svar på tråden Hur mycket kan man blöda utan att det är ett missfall?
  • Anonym (4)

    Nej, det måste inte betyda m.f. Jag har haft 4 m.f och då har det aldrig varit nån tvekan om att det var m.f. Blodet har varit grumligt, jag har haft ont och fått ut klumpar. Jag blödde ganska mycket med första barnet i v.7, men då var blodet "rent" och jag hade inget ont.

  • Anonym (Qwerty)

    Det kan vara missfall eller så kan det vara en vanlig blödning.

    Avvakta och se men missfall, speciellt tidiga, behöver inte alls vara så svåra att man direkt förstår att det är missfall. Med mitt första missfall blödde jag som en mens, utan klumpar eller smärta, fick reda på att det var missfall genom att testet tillslut visade negativt.

    Menar inte att få dig att förlora hoppet men minns själv att det var jobbigt när folk hela tiden försökte ge hopp, man blev bara mer besviken då. Men jag hoppas att det för dig är en normal blödning för som sagt kan det vara det också.

  • Anonym (Ts)

    Just nu är det typ sedan lunchtid bara att det kommer på pappret när jag torkar mig. Så inte mycket än iallafall

Svar på tråden Hur mycket kan man blöda utan att det är ett missfall?