Startpaket kläder :-)
Är det någon som kan tipsa om var man kan skicka efter startpaket/babykläder i goa färger ? När lillkillen kom så hade de bla på HM så att man kunde skicka efter, men det verkar ju inte finnas längre.
Några tips?
Är det någon som kan tipsa om var man kan skicka efter startpaket/babykläder i goa färger ? När lillkillen kom så hade de bla på HM så att man kunde skicka efter, men det verkar ju inte finnas längre.
Några tips?
Kopte varat pa Ellos, men det va ju innan jul forstas ! Valdigt fint i alla fall.
Ha sett att det finns på Lindex, men inte i så många färger. Mest beige eller vitt.
De ha på La Redoute (Eller hur det stavas) oxå!
Vet inte om det går att skicka efter, och inte finns de i så goa färger heller har bara sett ljus- och mörkbeige, men ett märke som heter Walking baby har ett startpaket med världens mjukaste kläder. Paketet innehåller body, omlottröja, pyjamas, sparkdräkt, underbyxor och mössa. Jättebra kvalitet och sååå sköna.
Ellos har vet jag. Säkert de flesta andra "vanliga" postorderkatalogerna också.
Själv har jag köpt en hel del på www.tradera.com.
Har köpt ett på ellos. finns i mitt galleri. Det är ljusblått och vitt.
www.iob-butiken.se/shop/&gclid=CL-dgNmq8IMCFTKAMAodcg8S1w
www.lillamirakel.se/Shop/Index.php
www.4mom.se/default.aspx
Tack tjejer, ska kika runt ![]()
jag ha rinhandlat just ett sådant set som heleri visade i första länken och jag är mkt nöjd!!! dock ha rjag ju inte provat det ännu men känns mjuk och skönt.
Kommer nog att bli de första de får på sig som är dess egna kläder eftersom det finns en liten knyttröja.
Spanar också på tradera!!!
Var hittar men dessa walking baby kläder som är mjuka?
Miclin: Jag köpte walking baby på Ullared i februari. Kommer inte ihåg hur mycket det kostade, men billigt var det i alla fall.
josefssons.se har också fina startpaket!
Walking baby finns på lilla mirakel, men jag köpte mina 50.- billigare på en lokal affär i Umeå
En varning ang walking baby. Jag tycker att bodysarna tappar formen efter första tvätten.
Ullared kan man ej beställa ifrån va?
Nä man kan tyvärr inte beställa från Ullared...
Hittade denna länken i en annan tråd... www.pinkandblue.se