• Jen72

Startpaket kläder :-)

Är det någon som kan tipsa om var man kan skicka efter startpaket/babykläder i goa färger ? När lillkillen kom så hade de bla på HM så att man kunde skicka efter, men det verkar ju inte finnas längre.

Några tips?

Jen
  • Svar på tråden Startpaket kläder :-)
  • Mrs

Kopte varat pa Ellos, men det va ju innan jul forstas ! Valdigt fint i alla fall.

• Tessan o Melvin

Ha sett att det finns på Lindex, men inte i så många färger. Mest beige eller vitt.
    De ha på La Redoute (Eller hur det stavas) oxå!

• Nattviolen

Vet inte om det går att skicka efter, och inte finns de i så goa färger heller har bara sett ljus- och mörkbeige, men ett märke som heter Walking baby har ett startpaket med världens mjukaste kläder. Paketet innehåller body, omlottröja, pyjamas, sparkdräkt, underbyxor och mössa. Jättebra kvalitet och sååå sköna.

• Gärdvall

Ellos har vet jag. Säkert de flesta andra "vanliga" postorderkatalogerna också.
    Själv har jag köpt en hel del på www.tradera.com.

• sleeping sun

Har köpt ett på ellos. finns i mitt galleri. Det är ljusblått och vitt.

SS bf+6
  • Jen72

Tack tjejer, ska kika runt

Jen
  • skrattmaja

jag ha rinhandlat just ett sådant set som heleri visade i första länken och jag är mkt nöjd!!! dock ha rjag ju inte provat det ännu men känns mjuk och skönt.
    Kommer nog att bli de första de får på sig som är dess egna kläder eftersom det finns en liten knyttröja.

Spanar också på tradera!!!

• Miclin

Var hittar men dessa walking baby kläder som är mjuka?

• Aamval

Miclin: Jag köpte walking baby på Ullared i februari. Kommer inte ihåg hur mycket det kostade, men billigt var det i alla fall.

• Nattviolen

Walking baby finns på lilla mirakel, men jag köpte mina 50.- billigare på en lokal affär i Umeå

• FruCissy

En varning ang walking baby. Jag tycker att bodysarna tappar formen efter första tvätten.

• Snova

Ullared kan man ej beställa ifrån va?

Svar på tråden Startpaket kläder :-)