Hatar föräldrar pga utseende
Jag hatar mina utstående öron & blev mobbad över det i lågstadiet och mellanstadiet. Kommer ihåg hur jag storgrät och bad mina föräldrar flera gånger i veckan om att få operera mina öron. Detta vädjandet började vid 7-8 års ålder och min mamma sa alltid att jag skulle ?växa i dom? och att jag skulle lära mig älska min kropp. Jag är snygg och älskar allt på min kropp FÖRUTOM mina äckliga öron som gjorde att jag blev så utsatt vid en ung ålder.
Nu är jag 20+ och pluggar på universitet och mår fortfarande extremt dåligt över mina öron. Jag kan inte ha uppsatt hår, keps eller hatt eftersom då sticker mina öron ut mer. Nu under pandemin har allting blivit ännu värre då jag jobbar med covid-vaccinationer och tvingas ha på mig mask varje dag. Masken gör så att mina öron sticker ut mer än normalt och jag hatar det.
Avskyr mina föräldrar ännu mer nu i vuxen ålder eftersom att jag kunde fått gratis öronplastik när jag var minderårig men så fort jag blev 18 år gammal så var jag automatiskt tvungen att gå till en privatklinik då det inte räknas som en missbildning. Priset för öronplastik ligger runt 40-50 000kr och eftersom jag studerar och måste kunna äta/betala räkningar osv så skulle det ta mig några år att spara ihop till ingreppet.
Jag orkar inte längre och letar nu efter en svensk hemsida där jag kan sälja nakenbilder och använda trosor m.m. eftersom det är det ända sättet jag kan tjäna ihop tillräckligt med pengar för ingreppet inom en resonabel tid. Jag skulle uppskatta alla tips ni skulle kunna ge mig angående hemsidor, är redan medveten om onlyfans men skulle vilja veta om det finns något mer.