• Anonym (Kvinna22)

Dejtingsidor/kontaktforum

Vad finns det för olika dejtingsidor/sidor där man kan träffa folk för sex?

Utom; tinder, badoo och DS

• Svar på tråden Dejtingsidor/kontaktforum
  • Anonym (google is your friend)
    Anonym (Kvinna22) skrev 2021-06-13 17:37:03 följande:

Vad finns det för olika dejtingsidor/sidor där man kan träffa folk för sex?

Utom; tinder, badoo och DS

googla själv, det är enkelt 
  • Anonym (Kvinna22)
    Anonym (google is your friend) skrev 2021-06-13 17:38:29 följande:

googla själv, det är enkelt 

Ja jo, men vill ha tips på vilka sidor som är aktiva och där det faktist går att träffa någon
  • Beardtroll
    Anonym (Kvinna22) skrev 2021-06-13 17:41:58 följande:

Ja jo, men vill ha tips på vilka sidor som är aktiva och där det faktist går att träffa någon

Som kvinna är det väl bara att skriva på valfritt media/forum/site "jag vill knulla" och du har 100 intresserade inom 1 timme.
  • Anonym (Hej)

Jag är också tjej och har provat lite olika. Som tjej kan man välja och vraka och kosta på sig att vara riktigt kräsen.

BC är ganska bra. Även om man som tjej blir överöst med brev så går det att sålla fram guldkorn där. Man kan filtrera sina sökningar på ett bra sätt.

Klubb6 är det ganska låg nivå på om man ser till vilket klientel som hänger där. Samtidigt kan man "visa upp sig" om man gillar sånt, med bilder och klipp som andra kan se och betygsätta. Och kolla på andras bilder och klipp.

Hemligg känns mest som en sajt för par. Lite präktig, lite tråkig i min smak. Men går säkert att hitta någon där också.

Sen är det smidigt att gå över till kik för vidare kontakt och verifiering. Skype har videosamtal vilket känns som en trygghet inför träffar. Där kan man få ett första intryck på ett annat sätt än i text.

• Dominant66

K6 och BC dock skulle jag säga att tjejer/kvinnor blir rätt mkt bombade med osmakliga mail osv. Där är DS lite bättre men endå bombad:/ det är la dem sidorna man känner till för just sådant och som folk skrivit ovan. Lycka till!:)

• Anonym (kaffedraken2)

Jag träffade en tjej på just 22, hon skrev till mig på Badoo.
    Sen finns Happypancake, och diverse sidor på facebook.

Men var övertydlig. Många killar är rädda att vara för på, då många tjejer redan tidigt säger att dom är trötta på killar som ska försöka nåt direkt på en dejt, och att tjejerna inte är så intresserade av sex.
    Hon jag träffade sa så, så jag gjorde ingenting.
    Inte hon heller.
    Så jag fattade inte att hon ville ligga.
    Men det ville hon.

• Anonym (Kalle)

Om man vill träffa någon gift kvinna då?

• Anonym (wtf)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-06-14 12:20:04 följande:

Jag träffade en tjej på just 22, hon skrev till mig på Badoo.
    Sen finns Happypancake, och diverse sidor på facebook.

Men var övertydlig. Många killar är rädda att vara för på, då många tjejer redan tidigt säger att dom är trötta på killar som ska försöka nåt direkt på en dejt, och att tjejerna inte är så intresserade av sex.
    Hon jag träffade sa så, så jag gjorde ingenting.
    Inte hon heller.
    Så jag fattade inte att hon ville ligga.
    Men det ville hon.

1, Tror du det finns någon enda på FL som inte hört detta 148 ggr?
    2. Vad har det med TS fråga att göra?
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (wtf) skrev 2021-06-14 12:57:13 följande:
    1, Tror du det finns någon enda på FL som inte hört detta 148 ggr?
    2. Vad har det med TS fråga att göra?
    1. Säkert nån som missat
    2. Tjejen är 22, som hon jag träffade. Hon ville ligga, och det vill TS också
Svar på tråden Dejtingsidor/kontaktforum