• Anonym (Hanre­j)
    Mon 14 Jun 2021 15:43
    2430 visningar
    3 svar
    3
    2430

    Någon annan familj med uppfödning/BBC-fetish?

    Hej!

    Jag undrar om någon annan här har en fetish för breeding, cuckoldry där BBC (big black cock) är inblandat.  Jag och min fru har haft denna hobby/intresse länge. Vi är båda vita svenskar.

    Hon brukar ragga upp svarta män, bjuder hem dem och i början så filmade hon när hon hade sex med de och jag fick se filmen och runka till den. Sedan hittade hon en bull som gick med på att ha sex med henne när jag satt i rummet och tittade på.

    Hon har alltid haft p-piller men nu skulle vi gärna sluta med de då vi vill ha barn. Vi vill dock inte ha några underlägsna vita barn utan hon ska bli avlad av en svart bull och jag ska uppfostra barnet som om det vore mitt eget fast detta barn är överlägset.

    Jag och min fru älskar varandra och vår gemensamma hobby som för oss närmare än något annat par vi känner.

    Nu undrar jag om det finns fler här med samma hobby och samma livvstil? Hur reagerade er omgivning när ni kom med en hälften svart hälften vit bebis?Vi är lite rädda för vad omgivningen kommer säga och reagera. Men vi vill verkligen ha en liten bebis Solig

  • Svar på tråden Någon annan familj med uppfödning/BBC-fetish?
  • Anonym (Göteb­orgare­)
    Mon 14 Jun 2021 15:52
    #1
    +1

    Så roligt att sommarlovet har börjat.

  • Mon 14 Jun 2021 15:56
    #2

    Om det nu är en hobby så borde man väl veta att inget av det uppräknade faktiskt är en fetisch.

  • Wed 4 Aug 2021 18:31
    #3

    Jag och min flickvän har en cuckold/hotwife relation, hon har nästan enbart sex med svarta män och säger att dom är så mycket bättre. Vi har har inte pratat om att skaffa barn med någon av hennes bulls ännu

Svar på tråden Någon annan familj med uppfödning/BBC-fetish?