• Anonym (väntar)

När skickar TUC ut antagningsbesked?

Hejsan. Har ansökt till flera yh-utbildningar på TUC. Någon som vet vilket datum TUC skickar ut antagningsbeskeden? 

Väntan är olidlig =D

• Svar på tråden När skickar TUC ut antagningsbesked?
  • Anonym (Google is your friend)

"

Hur och när får jag besked om jag är antagen?

Du får ett e-postmeddelande från oss när antagning sker. För höstterminstarter skickas besked ut runt midsommar och till vårterminstarter kommer beskedet i mitten på december. Om du är antagen eller reservplacerad måste du svara på antagningsbeskedet via ditt konto på yh-antagning.se för att behålla din plats. Utbildningsledaren kommer att kontakta dig ett par veckor innan utbildningsstart.

www.tucsweden.se/fragehornan/

• Anonym (väntar)
    Anonym (Google is your friend) skrev 2021-06-16 17:13:28 följande:

"

Hur och när får jag besked om jag är antagen?

Du får ett e-postmeddelande från oss när antagning sker. För höstterminstarter skickas besked ut runt midsommar och till vårterminstarter kommer beskedet i mitten på december. Om du är antagen eller reservplacerad måste du svara på antagningsbeskedet via ditt konto på yh-antagning.se för att behålla din plats. Utbildningsledaren kommer att kontakta dig ett par veckor innan utbildningsstart.

www.tucsweden.se/fragehornan/

Tack för ditt svar :). Hade dock hoppats på lite smaskigare info t.ex. om det är före eller efter midsommar. Eller ett specifikt datum. tack för din ansträngning iaf :) 
Svar på tråden När skickar TUC ut antagningsbesked?