• Elizabet 1

    Vad gillar män bäst små bröst, mellan el stora

    Skriv gärna varför ni gillar mini bröst, mellan, stora eller jätte stora!?

    Obs naturliga bröst!!

    Vill bara ha svar från killar/män...Tack!!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad gillar män bäst små bröst, mellan el stora
  • Anonym (Formen är viktigast)

    Tycker att små bröst brukar ha snyggast form och vara mer fasta än stora så jag föredrar helt klart modellen mindre. 

  • Anonym (Lasse)

    Spelar ingen roll så länge dom sitter på rätt person. Mitt ex hade knappt synliga bröst och hon var jättesexig. Min nuvarande är kurvig med D-kupa och givetvis tycker jag ju att hon är supersexig.

  • Anonym (duh)
    Vad gillar män bäst små bröst, mellan el stora 

    svar: Ja!
  • Elizabet 1
    Anonym (Formen är viktigast) skrev 2021-06-18 01:15:13 följande:

    Tycker att små bröst brukar ha snyggast form och vara mer fasta än stora så jag föredrar helt klart modellen mindre. 


    Det stämmer säkert i vissa fall - så inget illa menat mot vad du gillar- alla tycker olika såklart, men man kan faktiskt ha fasta med E-kupa som jag har tex..
    Dom hänger inte ner till golvetSkrattande utan bh..
  • Tecum

    Gillar alla sorter men måste jag välja blir det mellanstora, såna som passar lagom i handen.

  • Anonym (Formen är viktigast)
    Elizabet 1 skrev 2021-06-18 08:08:39 följande:
    Det stämmer säkert i vissa fall - så inget illa menat mot vad du gillar- alla tycker olika såklart, men man kan faktiskt ha fasta med E-kupa som jag har tex..
    Dom hänger inte ner till golvetSkrattande utan bh..
    Klart det förekommer stora bröst som är fasta, men jag har inte sett speciellt många stora bröst jag tycker har en snygg form.

    Men Jag tror att min preferens grundar sig i att jag föredrar tjejer med en petite och vältränad kropp, och då tenderar ju brösten att vara av modellen mindre också.

    Men i slutändan har bröstens storlek ingen betydelse om det sitter på en tjej jag tycker om. Solig
  • Elizabet 1
    Anonym (Formen är viktigast) skrev 2021-06-18 11:12:05 följande:
    Klart det förekommer stora bröst som är fasta, men jag har inte sett speciellt många stora bröst jag tycker har en snygg form.

    Men Jag tror att min preferens grundar sig i att jag föredrar tjejer med en petite och vältränad kropp, och då tenderar ju brösten att vara av modellen mindre också.

    Men i slutändan har bröstens storlek ingen betydelse om det sitter på en tjej jag tycker om. Solig
    Jag har faktiskt en vältränad kropp..och överdelSkrattande.
    och varför jag ställde frågan var för alla killar tittar alltid i princip på mina bröst!!.

    Sen föredrar jag inte dessa killar som bara stirrar på mina bröst...

    Sen kan man klämma ihop större bröst i en tex C kupa så dom sticker upp.

    Jag kan använda mindre kupa men då ser det ut som om 2 bergskullar sticker uppSkrattande

    Nej i slutändan har det ju ingen betydelse det har ju du rätt i!!
Svar på tråden Vad gillar män bäst små bröst, mellan el stora