• Soltjej25

Hjälp mig tolka grav test

Hej!

Jag tog ett grav test i morse, jag tycker mig kunna se en liten linje.

Det som gör mig fundersam är att jag enligt appen hade ÄL mellan den 15-16 och sedan tog jag ut min kopparspiral den 13onde så enligt mig känns detta jätte märkligt.

• Svar på tråden Hjälp mig tolka grav test
  • Jag är bara jag

Även om du hade äl den 15/16:e kan du omöjligt få ett plus nu. Du är inte ens gravid öht även om du skulle råkat få ett befruktat ägg. Vänta med nästa test 1,5 vecka.

• Soltjej25
    Jag är bara jag skrev 2021-06-19 16:27:30 följande:

Även om du hade äl den 15/16:e kan du omöjligt få ett plus nu. Du är inte ens gravid öht även om du skulle råkat få ett befruktat ägg. Vänta med nästa test 1,5 vecka.

Nae det är precis det jag skrivit ovan. Har inte påstått att jag är gravid utan har skapat tråden för att få prata med vettiga människor och få en vettig förklaring.

Du hade kunnat vara trevligare.
  • Jag är bara jag
    Soltjej25 skrev 2021-06-19 16:33:53 följande:
    Nae det är precis det jag skrivit ovan. Har inte påstått att jag är gravid utan har skapat tråden för att få prata med vettiga människor och få en vettig förklaring.
    Du hade kunnat vara trevligare.
    Så att komma med fakta är inte vettigt? Varför ens ta ett gravtest om du vet att du inte är gravid? Du är rent av oförskämd.
  • Soltjej25
    Jag är bara jag skrev 2021-06-19 16:42:40 följande:

Så att komma med fakta är inte vettigt? Varför ens ta ett gravtest om du vet att du inte är gravid? Du är rent av oförskämd.

Man kan komma med fakta på ett trevligt sätt då dom flesta här i världen bör förstå att graviditet är ett känsligt ämne för många.

Jag tar teater för att jag hoppas.

Tack du får gärna lämna tråden.
  • Anonym (Tyvärr)

Tyvärr så inbillar du dig linjen. Vilket absolut inte är ovanligt bland de som hoppas på graviditet

Det är omöjligt att få positivt tre dagar efter äl. Ägget har troligen inte ens fäst ännu,

Lycka till och hoppas du får ditt positiva test!

• Soltjej25
    Anonym (Tyvärr) skrev 2021-06-19 18:14:20 följande:

Tyvärr så inbillar du dig linjen. Vilket absolut inte är ovanligt bland de som hoppas på graviditet

Det är omöjligt att få positivt tre dagar efter äl. Ägget har troligen inte ens fäst ännu,

Lycka till och hoppas du får ditt positiva test!

Ja jo jag gör nog det.

Tack så hemskt mycket!
  • Anonym (Tyvärr)
    Soltjej25 skrev 2021-06-19 18:16:41 följande:

Ja jo jag gör nog det.

Tack så hemskt mycket!

Om du försöker bli gravid nu så skulle jag fundera på att strikt bestämma när du får testa (hur många dagar före bim) och testa med bara digitala test. Om du vill slippa bli gråhårig över alla eventuella streck alltså
  • Anonym (Cia)

Tråkigt bemötande. Jag ser det strecket som du troligen också reagerar på. Deras teststreck lyser liksom igenom när stickan blir blöt. Jag har plussat 10 dagar efter ÄL med både digital och sticka. Det är ganska tidigt, så försök hålla ut en vecka även om det är bland det svåraste som finns när man hoppas och önskar. All lycka till!

• Soltjej25
    Anonym (Cia) skrev 2021-06-19 19:43:26 följande:

Tråkigt bemötande. Jag ser det strecket som du troligen också reagerar på. Deras teststreck lyser liksom igenom när stickan blir blöt. Jag har plussat 10 dagar efter ÄL med både digital och sticka. Det är ganska tidigt, så försök hålla ut en vecka även om det är bland det svåraste som finns när man hoppas och önskar. All lycka till!

Skönt att höra att du också ser strecket! Kändes inte riktigt som att jag bara inbillade mig.

Jag ska hålla ut och testa igen om en vecka!

Tack så hemskt mycket! :)
Svar på tråden Hjälp mig tolka grav test