• alltid het

Andra ser min sexiga fru!

Jag älskar att se på när andra ser på min otroligt sexiga o snygga fru Lena.

Hon drar verkligen till sig blickar.

Är det fler som njuter som jag att se våra fruar uppskattas att se på?

• Svar på tråden Andra ser min sexiga fru!
  • Anonym (Härligt)
    alltid het skrev 2021-06-23 00:01:44 följande:

Jag älskar att se på när andra ser på min otroligt sexiga o snygga fru Lena.

Hon drar verkligen till sig blickar.

Är det fler som njuter som jag att se våra fruar uppskattas att se på?

Jag kan bara hålla med dig. Så härligt när andra män tänder på min underbara fru Annika. Jag har berättat för henne, att jag vill att andra män dessutom uppvaktar henne
  • alltid het

Mmmm visst är det underbart att få ha den fantasin.

Man vill bara ha denna kåta känslan 24/7....mmm

• Anonym (PJ)

Uppskattar inte när andra ser eller tar kontakt med min fru. Har varit för mycket sådant under vår tid tillsammans. Jag vill ha henne ifred.

• NyfiknaParet
    Anonym (PJ) skrev 2021-06-23 06:13:23 följande:

Uppskattar inte när andra ser eller tar kontakt med min fru. Har varit för mycket sådant under vår tid tillsammans. Jag vill ha henne ifred.

Trist att det har blivit en påfrestning. Agerar hon och klär hon sig på ett sätt, som får män att vilja ta kontakt med henne? Vad har konsekvensen blivit av hennes interaktion med andra män?
  • alltid het

Hon klär sig inte mer utmanande för det.

Hon är av sån natur, alltså sexigt läcker om du förstår.

Jag blir kåt av att jag vet att män gillar att se henne...

• 12N34K56S

Ja det är så härligt å se jag är en kille som heter amir å jag har öppet förhållande med en som heter theådåra

• Anonym (W)

Alltid kul att se andra män vända sig om och titta på min frus runda bak.

• Anonym (456)
    NyfiknaParet skrev 2021-06-23 07:29:45 följande:
    Trist att det har blivit en påfrestning. Agerar hon och klär hon sig på ett sätt, som får män att vilja ta kontakt med henne? Vad har konsekvensen blivit av hennes interaktion med andra män?
    Hur hon agerar eller klär sig ska väl inte påverka männen?

Kan lesbiska kvinnor hålla sig borta ska männen kunna det med. Sluta skyll mäns kåta beteende på kvinnan.
  • TomEva

Att ha en fru man älskar och som dessutom är attraktiv i andras ögon är enligt mitt tycke väldigt härligt

Min fru Eva tillhör ofta att vara en av favorit bordsdamerna på middagar och det är inte bara för att hon är intelligent ;)

• Anonym (Mest jobbigt)

Har en exceptionellt snygg make. Är mest jobbigt att konstant få höra hur snygg han är, även från min egna mamma. Eller att folk stirrar och tänker "Vad gör han med den alldaglige kärringen?" "Vad ser han hos henne?" "Hon måste ta den i röven" osv. osv. Ja det gör jag, men bara för att jag gillar det och jag vill det.

• Anonym (T & V)

Tråden påminner mig om min kompis och fru. Hon gillar verkligen uppmärksamhet och han brukar skicka väldigt utmanande snappar på henne där hon tex brukar visa vilken bh och trosor hon har på och ibland köpt tex. Brukar skriva att jag får gärna komma och ge henne massage, att han behöver hjälp med henne osv bara pandemin är över. Jag är ju singel nu så får vi väl se om de menar allvar senare i sommar när vi är vaccinerade. Verkar bli en väldigt trevlig sommar det här :)

• alltid het

Jag älskar som sagt att se min kvinna vara en betiddad milf.

Men det säger inte att jag inte tittar o drömmer om andra kvinnor, gärna med exceptionell snygg man intill sig....

• Anonym (Ylva)
    TomEva skrev 2021-06-23 16:23:20 följande:

Att ha en fru man älskar och som dessutom är attraktiv i andras ögon är enligt mitt tycke väldigt härligt

Min fru Eva tillhör ofta att vara en av favorit bordsdamerna på middagar och det är inte bara för att hon är intelligent ;)

Tack och lov för det! Vad hemskt det hade varit om en kvinna varit uppskattad för sina inre kvaliteter och inte värdesattes utifrån hur knullbar hon är i andra mäns ögon.

Suck
  • Anders 386
    Anonym (456) skrev 2021-06-23 11:38:33 följande:
    Hur hon agerar eller klär sig ska väl inte påverka männen?

Kan lesbiska kvinnor hålla sig borta ska männen kunna det med. Sluta skyll mäns kåta beteende på kvinnan.
    "Ska inte påverka" är lite naivt att säga..   Glad

Det är klart att det påverkar - det är liksom bara så det funkar. Ser man något som tilltalar så blir man påverkad. Det kan vara en kvinna eller en bil eller kanske vacker natur - vi kan inte välja om vi vill bli påverkade eller inte.
    Har inget med kön att göra heller - det handlar bara om gener och tidigare upplevelser i livet.

Men det ska inte påverka beteendet - det är riktigt.
  • Anonym (T & V)
    Anonym (Ylva) skrev 2021-06-23 17:02:13 följande:

Tack och lov för det! Vad hemskt det hade varit om en kvinna varit uppskattad för sina inre kvaliteter och inte värdesattes utifrån hur knullbar hon är i andra mäns ögon.

Suck

Fast det har väl ingen sagt heller? Jag ivf tycker man kan vara sexig på olika sätt men helst en kombination av alla. Jag tycker tex ditt sätt du sätter ner foten med din kommentar är attraktivt
  • Anonym (Tony)
    alltid het skrev 2021-06-23 17:10:53 följande:

Andra kanske undrar hur vacker min fru är!

Såhär läcker!

Snyggt foto. Jag har aldrig sett henne i bikini förut... Bara utan. Glad
Svar på tråden Andra ser min sexiga fru!