Andra ser min sexiga fru!
Jag älskar att se på när andra ser på min otroligt sexiga o snygga fru Lena.
Hon drar verkligen till sig blickar.
Är det fler som njuter som jag att se våra fruar uppskattas att se på?
Mmmm visst är det underbart att få ha den fantasin.
Man vill bara ha denna kåta känslan 24/7....mmm
Uppskattar inte när andra ser eller tar kontakt med min fru. Har varit för mycket sådant under vår tid tillsammans. Jag vill ha henne ifred.
Det får man oxå acceptera.
Nog väldigt olika i livet o tänket.
Uppskattar inte när andra ser eller tar kontakt med min fru. Har varit för mycket sådant under vår tid tillsammans. Jag vill ha henne ifred.
Hon klär sig inte mer utmanande för det.
Hon är av sån natur, alltså sexigt läcker om du förstår.
Jag blir kåt av att jag vet att män gillar att se henne...
Ja det är så härligt å se jag är en kille som heter amir å jag har öppet förhållande med en som heter theådåra
Alltid kul att se andra män vända sig om och titta på min frus runda bak.
Att ha en fru man älskar och som dessutom är attraktiv i andras ögon är enligt mitt tycke väldigt härligt
Min fru Eva tillhör ofta att vara en av favorit bordsdamerna på middagar och det är inte bara för att hon är intelligent ;)
Har en exceptionellt snygg make. Är mest jobbigt att konstant få höra hur snygg han är, även från min egna mamma. Eller att folk stirrar och tänker "Vad gör han med den alldaglige kärringen?" "Vad ser han hos henne?" "Hon måste ta den i röven" osv. osv. Ja det gör jag, men bara för att jag gillar det och jag vill det.
Tråden påminner mig om min kompis och fru. Hon gillar verkligen uppmärksamhet och han brukar skicka väldigt utmanande snappar på henne där hon tex brukar visa vilken bh och trosor hon har på och ibland köpt tex. Brukar skriva att jag får gärna komma och ge henne massage, att han behöver hjälp med henne osv bara pandemin är över. Jag är ju singel nu så får vi väl se om de menar allvar senare i sommar när vi är vaccinerade. Verkar bli en väldigt trevlig sommar det här :)
Jag älskar som sagt att se min kvinna vara en betiddad milf.
Men det säger inte att jag inte tittar o drömmer om andra kvinnor, gärna med exceptionell snygg man intill sig....
Att ha en fru man älskar och som dessutom är attraktiv i andras ögon är enligt mitt tycke väldigt härligt
Min fru Eva tillhör ofta att vara en av favorit bordsdamerna på middagar och det är inte bara för att hon är intelligent ;)
Andra kanske undrar hur vacker min fru är!
Såhär läcker!
Tack och lov för det! Vad hemskt det hade varit om en kvinna varit uppskattad för sina inre kvaliteter och inte värdesattes utifrån hur knullbar hon är i andra mäns ögon.
Suck
Andra kanske undrar hur vacker min fru är!
Såhär läcker!
Mmmmm vore nåt va? ????