• Zarishh

    Bli gravid med flicka 21/22

    Hejsan!

    Det börjar bli dags för tredje barnet nu. Har två pojkar sedan innan och skulle vara jätte kul med en flicka. Blir såklart otroligt glad för en pojke till men tänkte ändå försöka med olika trix för flickbak.

    Vet att det finns många liknande trådar men vill gärna ha en up to date tråd.

    Finns det andra som tänker i samma barnor? Ni som fått en flicka efter många pojkar finns det någon speciell ?metod? som ni gjort eller andra tips? Är intresserad av ph värdet i underlivet. Har läst att det gynnar pojkspermier om man har högt ph, vilket jag kollade att jag har. Någon som har erfarenhet av ph värdet och hur man sänker det utan att det blir för lågt.

  • Svar på tråden Bli gravid med flicka 21/22
  • Anonym (Triss i pojkar  :D)

    Jag gjorde alla tips jag fick för flickor men blev ändå gravid tre gånger i rad med pojkar.. Så ta allt med en stor nypa salt.. Älskar mina söner så jag sörjer inte, tyckte det mest blev humor av det

  • Anonym (Kanske)

    Jag har två pojkar först och så ville vi försöka med ett tredje barn. Den graviditeten kom till genom att vi endast fick till ETT samlag precis på ÄL den månaden. Alltså inget planerat från vår sida utan det bara blev så. Och det blev en flicka. Kan ha varit en slump. Men med pojkarna gjorde vi flera försök kring ÄL.

Svar på tråden Bli gravid med flicka 21/22