Ruvardag 6 hjälp mig att få lite hopp
Hej alla! Jag hoppas att någon kan ge mig lite hopp här.
Jag och min sambo gör vår första ivf (icsi 2dagars)
Hade 9 äggblåsor 9ägg och alla blev befruktade men 3 slutade tyvärr att utvecklas? vet inte än om vi har fått något till frysen!
Jag har varit helt upp och ner och att gå till jobbet har varit en kamp! Jag kan inte tänka på något annat och tro mig det ända jag försöker göra är att tänka på annat och slappna av. Det hjälper inte.
Jag tog hur som haver ett test idag 10 dagar efter ovitrellesprutan som visade positivt. Det var såklart svagt men ändå tydligt.
Jag har googlat alldeles för mycket och borde verkligen sluta med det för mitt eget bästa. Jag vet att man kan få en biokemisk graviditet och att man inte skall testa pga av det och även ovitrellesprutan kan ge utslag men den borde vara ute ur systemet nu tänker jag. Hört att en del haft det i systemet 14 dagar efter men det är ju inte helt normalt och dom kanske fått högre doser än den ?vanliga? på 250.
Dessutom skulle jag vilja veta om det nu är en biokemisk graviditet för då vet jag iaf om att jag kan bli gravid eller? Är helt upp och ner i detta men jag lägger in en bild på mitt test här som jag tog nu på kvällen.
Ge mig lite hopp??????