• Vevoz

    Familjer med ett barn

    Hej! Jag efterlyser folk på sociala medier att följa som har ?bara? ett barn, influencers, vanliga dödliga o allt där emellan.

    Har en ryggskada o kan inte få fler barn, behöver pepp o se hur andra med ett barn har det!

  • Svar på tråden Familjer med ett barn
  • Dzala

    Vi har ett barn, har en förlossningskada och ville inte ha fler. Måsre säga att vi har det SÅÅ bra. Vi har massor tid för henne, vi har bra ekonomi och kan köpa fler materiella ting åt henne. Vi kan enkelt göra eller hitta på saker. Hon är nu över 6 år och har jämnåriga lekkamrater så om det blir för mycket rastlöshet kan hon alltid leka med dem. Fullt fokus på barnet och massa tid över. Behöver aldrig mer utsätta mig för en förlossning. Det är väl det bästa.

  • Mortiscia80

    Vi har också bara ett barn och det känns som att det räcker :) Jag tycker det känns bra att kunna fokusera på sonen och ge honom uppmärksamhet. Man orkar med på ett annat sätt, det är rätt lugnt hemma, kostar mindre så klart och jag ser att man har helt andra möjligheter om man ska göra nåt i grupp. Semestrar kostar mindre också. Vad man än ska göra så blir det liksom lättsammare. Sonen får massor med kvalitetstid och vi vuxna kan byta av varandra om man behöver paus. Kort sagt, många fördelar :)

  • BeckaRebecka

    Hej!
    Jag pratar gärna för mitt liv blev inte riktigt som jag hade tänkt mej men jag fick et rätt kort avslut på min dröm och än idag är det ett problem men det kan tas  senare.

    jag lever med min man och min son på 1.5 år 

    Du kan hitta mej på Instagra, skriv ett Dm först bara så jag vet att det ör du.

    Mvh 

  • BeckaRebecka

    Hej!
    Jag pratar gärna för mitt liv blev inte riktigt som jag hade tänkt mej men jag fick et rätt kort avslut på min dröm och än idag är det ett problem men det kan tas  senare.

    jag lever med min man och min son på 1.5 år 

    Du kan hitta mej på Instagra, skriv ett Dm först bara så jag vet att det ör du.

    Mvh 

Svar på tråden Familjer med ett barn