• Anonym (Undrar)

Är det några sex efter 70 år

Sex när blir gammal

• Svar på tråden Är det några sex efter 70 år
  • Anonym (Galne gunnar)

Ja, det är det, jag själv skulle vilja ligga med en 70+ dam och då är jag hälften så gammal. 

• Anonym (70)

Är 70 bast knullar en gång i veckan och runkar varje dag. Kommer aldrig att sluta

• Anonym (Par på 49 åt)

Vi vill ha sex när vi är 70-80 med:) ser ljust ut?
    varför skulle man inte ha sex efter 70 om man har lust till och med varandra??
    livsnjutare

• Anonym (norrmannen)

Jag fick en kk på 68, när jag va 33. Jag knullade henne till och från tills hon va 73. Men hon såg veldigt mycket yngre ut i både ansikt och kropp. 
    Själv sa hon att hon mådde så bra psykisk, därför att hon had ett rejält sexliv med mig.  En yngre man som "funkade", dom jämnåriga gubbarna va hel/halv- impotenta.

• Kristina1958

Visst blir det sex även när man är 70år, 

Det hoppas jag i allafall. Är 64år nu, så det vore inte så trevligt om det tog stopp snart.

• Anonym (Mäster Yoddla)

70 år Kim Bassinger nästa år blir. På 80-talet sexxy hon var. Inget sex blir gammall.

• Anonym (Par på 49 åt)

@kristina 
    håller med dig😂😂
    egentligen så dumma en del kan vara?
    om allt funkar tror jag inte kåthet, lust har en ålder (hoppas åtminstånde😂😂)

nä skriv nu ni som är ?äldre?, hur har ni det i sänghalmen och vad beror det på?

ps om jag skulle bli utan man om 20 år skulle jag åtminstånde skaffa mig en vän i viken?
    vara Lustfylld föryngrar tror jag

• Anonym (Bengt-Åke)
    Anonym (Par på 49 åt) skrev 2022-09-27 07:43:57 följande:

@kristina 
    håller med dig😂😂
    egentligen så dumma en del kan vara?
    om allt funkar tror jag inte kåthet, lust har en ålder (hoppas åtminstånde😂😂)

nä skriv nu ni som är ?äldre?, hur har ni det i sänghalmen och vad beror det på?

ps om jag skulle bli utan man om 20 år skulle jag åtminstånde skaffa mig en vän i viken?
    vara Lustfylld föryngrar tror jag

Vi har kommit fram till att båda tycker att sexlivet är viktigt, lika viktigt som att vara snälla mot varann, att prata om allt, att njuta av barnbarnen. Vi är en bit över 60 och älskar varje vecka, och jag onanerar ibland dessemellan för att lätta på trycket och för att hon ska slippa tjat. 

Och det är skönare än nånsin!
  • Anonym (Kent)
    Anonym (70) skrev 2021-06-28 19:54:13 följande:

Är 70 bast knullar en gång i veckan och runkar varje dag. Kommer aldrig att sluta

Anonym (70) skrev 2021-06-28 19:54:13 följande:

Härligt att höra det finns fler än jag som knullar och runkar är själv 69 och hoppas man får vara med ett tag till finns inget bättre än sex och det verkar bara och bli bättre.

• Limpo

Pensionär sedan några år runkar några gånger i veckan. Frugan sexvägrar sedan många år. Saknar värmen och närheten av en annan kropp. 

• Anonym (Par på 49 åt)
    Limpo skrev 2022-09-27 09:43:54 följande:

Pensionär sedan några år runkar några gånger i veckan. Frugan sexvägrar sedan många år. Saknar värmen och närheten av en annan kropp. 

Trist att ni inte synkar längre. Kanske du kan uppvakta henne utan krav! Om ni nu hade ett aktivt sexliv tillsammans i yngre år?
  • Anonym (Par på 49 åt)

Kloka ord Bengt-Åke,,, uppvakta henne vem vet hon kanske överraskar dig. 

• Anonym (Bengt-Åke)
    Anonym (Par på 49 åt) skrev 2022-09-27 16:25:59 följande:

Kloka ord Bengt-Åke,,, uppvakta henne vem vet hon kanske överraskar dig. 

Sex på en onsdag, före middagen? Va?! Plötsligen händer det...
  • 70Ledsnaår

Är 70 år vi är gifta sen 1975 tyvärr förlorade min älskade all lust till någon som form av sex. Vi haft ett fantastiskt sexliv innan. Hon tog lika ofta initiativ till sex som jag. Det var inte alltid man behöver ha penetration, hon älskade också oralsex. Vi kunde hålla på i timmar förr så vi fick sagolika orgasmer. Hon sa hon gillade när jag kom lika mycket som när hon kom och det flödade av erogena safter.
    Hon har aldrig klarat hormon medel en väninna som är barnmorska och hennes man som är gynekolog har verkligen gjort allt för hjälpa oss. Vi hade turen min frus ägglossning var lika säker som fröken ur. Sperma kan leva 5 - 6 dygn så vi körde med säkra perioder, kondom och spermiedödande medel. Men en gång blev hon gravid när vi hade sex efter 7 dagar. Efter fyra timmar viste jag att hon var gravid. Hon började må illa sen var det så till förlossningen. Läkaren och barnmorskan rekommenderade sterilisera mig. Vi har 4 barn vi ville vänta några år med  nr 4. Men så blev det inte. Hon var lika kelen Efter graviditeten som före. Vi kunde smita undan och ha sex i massor av platser. Vi badar nakna och det kunde ofta bli sex då. Hon tände på att någon kunde smygtitta på oss. Sen 5 år förekommer inget sexliv alls. Under åren innan fick jag Under inga omständigheter hjälpa henne till orgasm på något sätt. Min lem började göra ont när vi hade sex på slutet fick jag inte ha samlag på sin höjd onanera och komma på hennes sköte inte nudda henne hon höll papper så hon slapp bli kladdig. Försökt att vi ska prata med någon om våra problem men hon vill absolut inte. Blir ledsen om jag försöker prata om det. Barnmorska som är hennes kompis sen barnsben har försökt prata men omöjligt. Fått ok försöka träffa någon för göra skönt för bara hon slipper veta. När vi är på naturist stränder får jag ofta erbjudande om sex av killar. Vi älskar ju varandra idag som 1975. Längtar så få ha mys med en kvinna. Mina testiklar värker min kuk känns son den ska spricka. 
    Vad göra, vill inte under några omständigheter utnyttja en prostituerad.

• 70Ledsnaår

Att ge överraskningar har inte hjälpt, att försöka laga goa överraskning mat köpa blommor .... Vi alltid delat på barn städning, sköta hemmet alltid delat allt inget hjälpt. 

• Less is more
    Limpo skrev 2022-09-27 09:43:54 följande:

Jag kan förstå om folk i vissa fall har en älskare/älskarinna ibland om deras äkta hälft inte vill läbgre.

Ändå kan det vara värt att hålla ihop med sin äkta hälft då livet säkert inte blir lättare när man börjar bli äldre. Man behöver varandra.

Men du kanske kan få ha en älskarinna - som i sin tur kanske har det jobbigt med sin gubbe eller lever själv ?
  • Anonym (Lonelily)
    70Ledsnaår skrev 2023-12-23 10:48:31 följande:

Är 70 år vi är gifta sen 1975 tyvärr förlorade min älskade all lust till någon som form av sex. Vi haft ett fantastiskt sexliv innan. Hon tog lika ofta initiativ till sex som jag. Det var inte alltid man behöver ha penetration, hon älskade också oralsex. Vi kunde hålla på i timmar förr så vi fick sagolika orgasmer. Hon sa hon gillade när jag kom lika mycket som när hon kom och det flödade av erogena safter.
    Hon har aldrig klarat hormon medel en väninna som är barnmorska och hennes man som är gynekolog har verkligen gjort allt för hjälpa oss. Vi hade turen min frus ägglossning var lika säker som fröken ur. Sperma kan leva 5 - 6 dygn så vi körde med säkra perioder, kondom och spermiedödande medel. Men en gång blev hon gravid när vi hade sex efter 7 dagar. Efter fyra timmar viste jag att hon var gravid. Hon började må illa sen var det så till förlossningen. Läkaren och barnmorskan rekommenderade sterilisera mig. Vi har 4 barn vi ville vänta några år med  nr 4. Men så blev det inte. Hon var lika kelen Efter graviditeten som före. Vi kunde smita undan och ha sex i massor av platser. Vi badar nakna och det kunde ofta bli sex då. Hon tände på att någon kunde smygtitta på oss. Sen 5 år förekommer inget sexliv alls. Under åren innan fick jag Under inga omständigheter hjälpa henne till orgasm på något sätt. Min lem började göra ont när vi hade sex på slutet fick jag inte ha samlag på sin höjd onanera och komma på hennes sköte inte nudda henne hon höll papper så hon slapp bli kladdig. Försökt att vi ska prata med någon om våra problem men hon vill absolut inte. Blir ledsen om jag försöker prata om det. Barnmorska som är hennes kompis sen barnsben har försökt prata men omöjligt. Fått ok försöka träffa någon för göra skönt för bara hon slipper veta. När vi är på naturist stränder får jag ofta erbjudande om sex av killar. Vi älskar ju varandra idag som 1975. Längtar så få ha mys med en kvinna. Mina testiklar värker min kuk känns son den ska spricka. 
    Vad göra, vill inte under några omständigheter utnyttja en pros så bratituerad.

Härligt att ni haft ett så bra sexliv. Tyvärr är åldrandet särskilt för många kvinnor så fruktansvärt tufft, både vad gäller det hormonella och utseendesförändringarna. För min del försvann all lust och längtan efter att bli berörd sexuellt redan vid 52 ca. Började äcklas av hur jag såg ut och tände inte på mannens kropp heller. Vårt sexliv dog redan efter 10 år tillsammans. Lever nu ensam och utan sex. Trivs utmärkt med det och glad att slippa kraven från en partners värkande längtan som du beskriver. Ni män verkar inte p åverkas av sänkt sex lust, det är bara erektionen som sviker er. Jag kan drömma om sex och onanerar men har ingen lust alls med andra.

Kanske är det något liknande som hänt din fru och att åldrandet fått henne att tappa attraktionen för er båda ?
Svar på tråden Är det några sex efter 70 år