• Anonym (X)

    Tips på tyst minivibrator

    Någon som kan tipsa om en tyst minivibrator? Priset är egentligen oviktigt bara den är tyst och effektivt. Tack!

  • Svar på tråden Tips på tyst minivibrator
  • Anonym (JJ)

    Jag har en Satisfyer, den är rätt tyst och den har olika tryckvågor, så ju högre man har desto mer den låter. Men överlag så är den den tystade jag har provat.

    Jag köpte min på Apotea, vilket är lite diskret om man bor hemma!
    www.apotea.se/satisfyer-pro-2-next-generation

  • Anonym (X)
    Anonym (JJ) skrev 2021-06-28 13:16:02 följande:

    Jag har en Satisfyer, den är rätt tyst och den har olika tryckvågor, så ju högre man har desto mer den låter. Men överlag så är den den tystade jag har provat.

    Jag köpte min på Apotea, vilket är lite diskret om man bor hemma!

    www.apotea.se/satisfyer-pro-2-next-generation


    Tack! Vi har en sådan, men jag funderar på en mindre vibrator, typ stor som ett läppstift och som är både tyst och effektiv.
  • Anonym (Leta)
    Anonym (X) skrev 2021-06-29 11:12:33 följande:
    Tack! Vi har en sådan, men jag funderar på en mindre vibrator, typ stor som ett läppstift och som är både tyst och effektiv.
    Är det svårt att hitta det du exakt vill ha. Blir det inte lätt att det ligger och skräpar sen 
  • Frallan78

    Jag har stört mig i åratal på att alla vibratorer är så högljudda. Och köpt ALLA för att testa. Så nu slipper du!

    1. Intimina - mindre, väldigt prisvärd och väldigt tyst, vibrator med flera olika nivåer

    2. Je Joue Mimi - BÄSTA. Grym. Tyst, effektiv, olika program. Oslagbar. Helt oslagbar.

    Båda dessa är väldigt tysta. Men bästa bästa är Je Joue.

    www.sinful.se/je-joue-mimi-klitorisvibrator-uppladdningsbar

  • Frallan78

    ...och min erfarenhet av Satisfyer Pro 2 next generation (har en) är att det är den mest högljudda vibrator jag någonsin testat.

  • Perjonsson

    Köp flera från wish men se till att de går på AA batteri. Har några här som kostade 13kr och är bättre än de för 250 i butik.

    Men denna i länken är tyst, stark, ställbar o grym på klitoris. Dvs skönare o bättre kontroll på än de hysteriska små vibrstorerna.

    plusvardag.se/produkt/hipg-g-punktsstav/

  • Anonym (Mordor)
    Anonym (Maria) skrev 2021-07-08 09:37:26 följande:

    Mitt tips till dig skulle vara denna vibrator 

    www.vuxentoys.se/kvinnor/vibratorer/klitorisvibrator/yuki-g-spot-vibrator

    Den är liten och väldigt tyst. Fördelen med denna är att den stimulerar både insida och utsida samtidigt bara genom att ha den stilla i sig och det kan ju vara en fördel när man vill "smyga" med sin onani :) 

    Gillar också att den är uppladdningsbar så man slipper byta batteri under täcket! 


    Perfekt när man är på stan, eller går och handlar eller sitter på café.
Svar på tråden Tips på tyst minivibrator