• Anonym (TS)

    Har du besökt ett nakenbad i sommar?

    Har du det och i så fall kan du berätta om din upplevelse och dina intryck?

  • Svar på tråden Har du besökt ett nakenbad i sommar?
  • Real Time

    Två gånger i år! Flest folk var det i Halmstad. Blev lite förvånad när jag ser flera män bära kukring på stranden. Känns inte så naturligt men dom gör ju som dom vill. Undra vad kvinnorna på stranden tänkte.

  • Anonym (Snälla frun)

    Ja, testade ett nytt bad för mig i närheten. 
    Inget konstigt. 
    En kille som låg närmast fick stånd som han inte försökte dölja. 
    En annan kille i par som låg i närheten hade en riktigt stor och fin kuk. 
    Det var väl det som hände. 

  • Anonym (TS)
    Real Time skrev 2021-06-29 09:35:52 följande:

    Två gånger i år! Flest folk var det i Halmstad. Blev lite förvånad när jag ser flera män bära kukring på stranden. Känns inte så naturligt men dom gör ju som dom vill. Undra vad kvinnorna på stranden tänkte.


    Kukring lät väldigt oklart på ett bad!
    Anonym (Snälla frun) skrev 2021-06-29 10:49:41 följande:

    Ja, testade ett nytt bad för mig i närheten. 

    Inget konstigt. 

    En kille som låg närmast fick stånd som han inte försökte dölja. 

    En annan kille i par som låg i närheten hade en riktigt stor och fin kuk. 

    Det var väl det som hände. 


    Okej,hur kände du när han som låg nära hade stånd?
  • Anonym (Snälla frun)

    Inget speciellt,  han gjorde typ inget, runkade inte eller försökte dölja det. 
    Mig gör det inget, bara trevligt att titta :)

  • Anonym (Alias)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2021-06-29 10:49:41 följande:

    Ja, testade ett nytt bad för mig i närheten. 

    Inget konstigt. 

    En kille som låg närmast fick stånd som han inte försökte dölja. 

    En annan kille i par som låg i närheten hade en riktigt stor och fin kuk. 

    Det var väl det som hände. 


    Har tänkt pröva nakenbad och fasar lite för den reaktionen. Känner samma när man är på tygbad också.

    Kanske är vanligt att män reagerar så men får väl hoppas vattnet är kallt isf
  • Anonym (Naturist)

    Vi drar på naturistcamping på lördag i två veckor så förhoppningsvis lär solen skina några dagar i alla fall, så då kommer vi sola och bada nakna

  • Anonym (Snälla frun)
    Anonym (Alias) skrev 2021-06-29 13:42:35 följande:
    Har tänkt pröva nakenbad och fasar lite för den reaktionen. Känner samma när man är på tygbad också.

    Kanske är vanligt att män reagerar så men får väl hoppas vattnet är kallt isf
    Jag har inget emot att se nåt stånd på stranden. Bern ska inte behöva se sådant om det finns såna på stranden.
    Ska tillägga att jag lägger mig alltid lite avsides där barnfamiljer inte finns om det är en sån strand. 
  • Anonym (Alias)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2021-06-29 16:03:38 följande:

    Jag har inget emot att se nåt stånd på stranden. Bern ska inte behöva se sådant om det finns såna på stranden.

    Ska tillägga att jag lägger mig alltid lite avsides där barnfamiljer inte finns om det är en sån strand. 


    Nä det ser jag som självklart, tänkte mer på hur vuxna ser på det. Finns det någon oskriven "dresscode"?
  • Anonym (Alias)
    Anonym (Alias) skrev 2021-06-29 16:14:44 följande:

    Nä det ser jag som självklart, tänkte mer på hur vuxna ser på det. Finns det någon oskriven "dresscode"?


    Skulle nog iofs vara så nervös första gångerna så någon sådan kroppslig reaktion är garanterat utesluten *ssg*
Svar på tråden Har du besökt ett nakenbad i sommar?