• Anonym (Snuvan)

    Vill kvinnor 55+ ha kk?

    Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?

  • Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?
  • Anonym (ööö)
    Anonym (Snuvan) skrev 2021-06-30 10:55:42 följande:

    Och vilka åldrar på mannen föredrar ni?


    Nej det vill jag inte ha. Jag vill ha ett seriöst förhållande. 
  • Miss Sunny

    Nån vill, nån vill inte. Så enkelt, så svårt. Kvinnor 55+ är ingen gemensam grupp där alla tänker lika.

  • Anonym (Snuvan)

    Sant. Tror du kvinnor föredrar lite yngre om de vill ha kk?

  • Anonym (Nope)

    Sannolikheten för att en kvinna 55+ vill ha en kk är ganska liten. Singlar i den åldern vill i regel ha fasta förhållanden. Att träffa nån yngre, pja.. Nån runt 45 möjligen men inte yngre.

  • Anonym (Kille)

    På Match är det skamligt att ställa in åldern man är ute efter eftersom alla kan se det, på Tinder tror jag inte någon kan se men utbudet på den ålderskategorin är minimalt, har någon tips på appar där man kan skriva åldern utan att alla ser och där det finns ett utbud på 50+ kvinnor?

  • Anonym (särbo)

    har inte riktigt åldern inne för din fråga men mitt svar är nej tack, inte kk.
    Skulle jag bli singel under överskådlig framtid skulle jag kanske inte välja att bo ihop med någon igen. beroende på alla omständigheter.

    Har en kompis som träffat en ny karl och det är seriöst men båda har kvar sina egna boenden och liv. De träffas när de vill vara tillsammans och förgylla tillvaron som hon beskriver det. Helger, överraskningskvällar mitt i veckan, semestrar och konserter etc. men man sköter sin egen smutstvätt, städning och hushåll.

    så skulle jag kunna tänka mig att ha det men det är då ett exklusivt och seriöst förhållande. när man blir äldre och närmar sig pension kanske det känns rätt att flytta ihop.

  • Anonym (Nope)
    Anonym (Kille) skrev 2021-06-30 14:03:07 följande:

    På Match är det skamligt att ställa in åldern man är ute efter eftersom alla kan se det, på Tinder tror jag inte någon kan se men utbudet på den ålderskategorin är minimalt, har någon tips på appar där man kan skriva åldern utan att alla ser och där det finns ett utbud på 50+ kvinnor?


    Om du skäms för att söka en viss ålder kanske det snarare tyder på att du inte är mogen nog att söka den åldern...
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Nope) skrev 2021-06-30 22:48:56 följande:

    Om du skäms för att söka en viss ålder kanske det snarare tyder på att du inte är mogen nog att söka den åldern...


    Anledningen är att jag inte vill att andra personer som känner mig ska veta vilken åldersgrupp jag söker och särskilt om det ändå inte blir något.
Svar på tråden Vill kvinnor 55+ ha kk?