allergi mot kondom??
Hoppas att det finns någon som kan göra mig lite klokare ängående det här med kondomer.. Vad är symptomen på allergi mot kondomer?
Jag har ätit p-piller lite sporadiskt under de år vi varit tillsammans och haft både längre och kortare uppehåll (fick diverse biverkningar och har som mer eller mindre beslutat att jag inte tänker äta nå fler hormonpiller).
Under mina p-pilleruppehåll, eller avslut kanske man kan kalla det för det är det nu iaf har vi anänt kodom.
Det har fungerat jättebra, men nu den senaste tiden har det inte alls varit speciellt bra.. Under själva akten svider det och det känns som att hela slidväggen värker då vi har sex
Förstår inte varför det känns såhär nu, sist vi hade sex bad jag honom ta av kondomen och vi fortsatte avbrutet och det var helt underbart. Inget som sved eller värkte!
Är det jag som fått mig en knäpp i huvudet eller kan det vara så att jag är allergisk mot latexkondomer?
Förstår inte varför, om det skulle vara nått mentalt som gör att det svider, kondomer fungerar ju jättebra för oss som preventivmedel!