• Anonym (Redo)

Sexfest att glida in på?

Finns det större sex-fester i sommarsverige som man kan droppa in på? Eller är det mer swingerklubbar man måste söka sig till? Det känns så avancerat på de sidor jag kollat på med registrering och sånt, vi vill ju ligga mest med varandra, men i närheten av fler som stönar och sprutar. Gärna utomhus. Min sommardröm!

• Svar på tråden Sexfest att glida in på?
  • Bingen
    Anonym (Redo) skrev 2021-07-02 00:48:25 följande:

Finns det större sex-fester i sommarsverige som man kan droppa in på? Eller är det mer swingerklubbar man måste söka sig till? Det känns så avancerat på de sidor jag kollat på med registrering och sånt, vi vill ju ligga mest med varandra, men i närheten av fler som stönar och sprutar. Gärna utomhus. Min sommardröm!

Delar verkligen din sommardröm också
  • Anonym (Ronny Ronnysson)

JOVISST ÖVERALLT! BARA ATT GLIDA IN PÅ'T!

• Anonym (Mr T)

Ockaå sugen.. Vart går jag?

• Blueskillen

Inte mer avancerat att registrera sig till swingklubbar än att registrera ett konto här på Familjeliv.

Sedan är det bara att glida in, ta en dusch och sedan lägga sig i ett av alla rummen där det knullas.

Vi har varit på ett par i Sverige och även utomlands och det har inte varit några svårigheter som par. Lite svårare att alltid komma in om du är singelkille. Vissa kvällar tar de inte in mer än ett maxantal eller inga nya medlemmar som är singelkillar. Ett klart överskott på dessa.

Klart värt ett besök. Lycka till

Svar på tråden Sexfest att glida in på?