• vill bara ha hjälp

    snälla hjälp

    jag tog ett ägglossnings test för två dagar sen och det var positivt och för 4-5 dagar sen tog jag ut min spiral, idag så hade jag oskyddat sex med min kille och han kom i mig två gånger, jag läste att man inte kan ha ägglossning när ett ägg blivit befruktat, o jag tig ett till ägglossnings test o de va negativt, läste också att man kan bli gravid direkt efter att man tagit ut sin spiral, så hjälp mig tror no jag kommer bli gravid?

  • Svar på tråden snälla hjälp
  • Anonym

    Omöjligt för oss att svara på
    DEt enda som kan dig besked är ett graviditetstest

  • Anonym (Kdjfk)

    Du kan absolut bli gravid, vill du bli gravid?

    Som jag läser inlägget låter du panikslagen, samtidigt har du valt att ta ut spiralen och borde väl vara glad?

  • vill bara ha hjälp
    Anonym (Kdjfk) skrev 2021-07-03 22:56:22 följande:

    Du kan absolut bli gravid, vill du bli gravid?

    Som jag läser inlägget låter du panikslagen, samtidigt har du valt att ta ut spiralen och borde väl vara glad?


    ja jag vill bli gravid men är osäker på om jag kommer bli det, kommer bli jätte glad om jag blir det, fick missfall i mars 2020
  • Jag är bara jag

    Äl-test visar positivt före ägget släpper -mellan 12-48 timmar före. Sen lever ägget max ett dygn. Så en chans borde det ju finnas. Ägglossning har man inte efter ägget släppt. Undantag om man har två ägg, men då brukar de släppa i princip samtidigt.

Svar på tråden snälla hjälp