• Anonym (Njutaren)

    Mest otroget att ge eller få njutning?

    Om din partner var olovligt sexuell med någon annan av samma kön som dig, vilket hade du tyckt vore störst svek/vad hade du blivit mest sårad av - om din partner givit den andra personen orgasm genom tex oralsex men inte själv blivit stimulerad på könet, eller om din partner fått orgasm genom tex oralsex men inte givit den andra personen stimulans på könsorganet???

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Mest otroget att ge eller få njutning?
  • Anonym (Hold my beer)

    Ingen orgasm = ingen otrohet....? Det spelar ingen roll om en, två, flera eller ingen fått orgasm. Otrohet är otrohet.

  • Anonym (Vill svara "ingen skillnad")

    Vill svara "ingen skillnad" egentligen men då jag klev in när min sk BFF och min sambo hade sex så är det starkaste minnet ljudet av hennes orgasm. Hur det såg ut, hennes skinkor på hans tillplattade pung är fastetsat i hjärnan men hur hon skrek sitter ännu djupare.  Så att ge njutning är nog värre då?

  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (Vill svara "ingen skillnad") skrev 2021-07-04 15:31:17 följande:

    Vill svara "ingen skillnad" egentligen men då jag klev in när min sk BFF och min sambo hade sex så är det starkaste minnet ljudet av hennes orgasm. Hur det såg ut, hennes skinkor på hans tillplattade pung är fastetsat i hjärnan men hur hon skrek sitter ännu djupare.  Så att ge njutning är nog värre då?


    Och du har inga tankar på att han njöt precis lika mycket som hon, bara att du inte kunde se eller höra det på samma sätt..? Det kanske dessutom inte var enda gången de hade sex. Skillnaden var att du den här gången råkade se/höra det, främst henne då. Om det hade varit en annan gång kanske han hade levt om lika mycket liksom.
  • Anonym (Vill svara "ingen skillnad")
    Anonym (Hold my beer) skrev 2021-07-04 15:42:53 följande:
    Och du har inga tankar på att han njöt precis lika mycket som hon, bara att du inte kunde se eller höra det på samma sätt..? Det kanske dessutom inte var enda gången de hade sex. Skillnaden var att du den här gången råkade se/höra det, främst henne då. Om det hade varit en annan gång kanske han hade levt om lika mycket liksom.
    Det hade nog vart tungt det med. När jag hade sex med honom lät han "uuuh!" när han kom, det var allt. Så att höra honom skrika hade nog inte vart så roligt nej. Det var garanterat inte enda gången de hade sex nej
  • Anonym (789)

    Personligen skulle jag känna det vore värre av mig att ha en annans mans ansikte mot min fitta än en kuk i min mun.
    Det känns mer privat och intimt.

    För mannen tycker jag nog båda är lika illa.

  • Anonym (JP)

    För mig är det lika mycket otrohet oavsett men det skulle såra mer om han bara gav njutning. Får han en avsugning men inte ger nåt tillbaka, då känns det mer som att han var kåt och blev lite tagen av stundens hetta. Om han bara ger, då blir det så mycket mer tydligt att han verkligen vill ha HENNE. Framförallt eftersom han ganska sällan vill ta på mig, då skulle det göra ont om han ville det med nån annan tjej.

  • SG Eng
    Anonym (JP) skrev 2021-07-04 18:42:25 följande:

    För mig är det lika mycket otrohet oavsett men det skulle såra mer om han bara gav njutning. Får han en avsugning men inte ger nåt tillbaka, då känns det mer som att han var kåt och blev lite tagen av stundens hetta. Om han bara ger, då blir det så mycket mer tydligt att han verkligen vill ha HENNE. Framförallt eftersom han ganska sällan vill ta på mig, då skulle det göra ont om han ville det med nån annan tjej.


    Kanske en dum fråga, men varför är man tillsammans med någon som knappt vill ta i en? Låter lite sorgligt..
  • Anonym (JP)
    SG Eng skrev 2021-07-04 18:45:50 följande:

    Kanske en dum fråga, men varför är man tillsammans med någon som knappt vill ta i en? Låter lite sorgligt..


    Ja du, för att han ville det förr och för att nu har vi ett liv och en vardag ihop. Och för att jag på nåt fånigt sätt har svårt att sluta hoppas på att det ska bli bättre igen.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (JP) skrev 2021-07-04 18:49:10 följande:
    Ja du, för att han ville det förr och för att nu har vi ett liv och en vardag ihop. Och för att jag på nåt fånigt sätt har svårt att sluta hoppas på att det ska bli bättre igen.
    Hoppas att det blir bättre.
  • SG Eng
    Anonym (JP) skrev 2021-07-04 18:49:10 följande:

    Ja du, för att han ville det förr och för att nu har vi ett liv och en vardag ihop. Och för att jag på nåt fånigt sätt har svårt att sluta hoppas på att det ska bli bättre igen.


    Ok. Önskar dig lycka till. Jag har varit i liknande situation och vet hur jobbigt det är. Valde till slut att gå vidare. Hoppas din framtid blir ljus oavsett vägval.
  • Anonym (Kvinna)

    Lika illa båda två!!

    Skulle inte förlåta något av det!!

Svar på tråden Mest otroget att ge eller få njutning?