• Doc H

    Smisk?

    Hamnade i en diskussion om smisk

    Fick detta svaret :"Om vi ska vara riktigt ärliga så finns det nog i de flesta kvinnor fantasier. I alla fall om man får tro vad de flesta säger kl 2 på natten efter ett antal flaskor vin när inga män är närvarande..."

    Är det så? Fler som vill ha än som vågar erkänna?


    Smisk
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Smisk?
  • Anonym (ddd)
    Doc H skrev 2021-07-04 16:16:18 följande:

    Hamnade i en diskussion om smisk

    Fick detta svaret :"Om vi ska vara riktigt ärliga så finns det nog i de flesta kvinnor fantasier. I alla fall om man får tro vad de flesta säger kl 2 på natten efter ett antal flaskor vin när inga män är närvarande..."

    Är det så? Fler som vill ha än som vågar erkänna?


    Nej, varför skulle det vara en "sanning"? Det finns inte och har aldrig funnits i mina fantasier. Lockar mig inte det minsta, vare sig att få eller att ge. 

    Personen som sa så till dig, hur många ha denne pratat med "kl 2 på natten efter några flaskor vin"? 
  • Anonym (Nej, inte som sexgrej.)

    Inte i samband med sex, men jag vill gärna att han daskar (rätt mjukt) till mig på baken ibland. Kanske när jag lagar mat, eller bara passar på om jag böjer mig fram.

    Hade en period då jag störde mig på hans rumptafsande, men när han slutade med det saknade jag det. Det var väl kanske inte världens roligaste att behöva ta upp en sak som ett problem som något jag tyckte att han måste sluta med och sedan efter några veckor försöka få fram att jag ville att han skulle börja göra så igen men det funkade.    

  • BjornLoddbrok

    Smisk kan vara härligt. Särskilt om man är bunden och smisket bara blir hårdare och hårdare tills man tvingas göra något som man aldrig annars skulle göra (som t.ex. dricka upp ett glas med hennes kiss, eller slicka rent hennes nyspritad fitta, om man nu tycker det är äckligt...).

    Det är tvånget och smärtan som ger en mer intensiv upplevelse. Sen är det lite olika mellan piskor: rispinnar gör bara ont medans en snärtig hantering av ridpiskan kan va mkt upphetsande.

  • Hotelliggaren

    Min erfarenhet är att en majoritet gillar smisk på ett eller annat sätt. En del som lite extra krydda under sexet och en del vill bli regelrätt uppsmiskade över knät. Träffat på en del som inte vill ha det och då har det blivit en engångsträff...

  • Anonym (Lillan)

    Jag har också fått berättat för mig att alla tjejer egentligen tycker om att få smisk. Jag är väl regelns undantag i så fall, men har väldigt svårt att tro att ALLA tjejer förutom jag skulle gilla det.

  • Doc H
    Anonym (Lillan) skrev 2021-07-04 21:19:45 följande:

    Jag har också fått berättat för mig att alla tjejer egentligen tycker om att få smisk. Jag är väl regelns undantag i så fall, men har väldigt svårt att tro att ALLA tjejer förutom jag skulle gilla det.


    Jag skulle aldrig ge någon smisk om jag inte var säker på att de ville ha det..
  • Anonym (Nej, inte som sexgrej.)

    Penissmisk är lite roligt. Det går till så att jag tar hans styva penis och "smiskar" mig själv runt könet med den. Det där blev nog för mycket information...

  • Doc H
    Anonym (Nej, inte som sexgrej.) skrev 2021-07-04 21:55:31 följande:

    Penissmisk är lite roligt. Det går till så att jag tar hans styva penis och "smiskar" mig själv runt könet med den. Det där blev nog för mycket information...


    Haha

    Perfekt
Svar på tråden Smisk?